Dalj ne gre. Drugo obliko oglaševanja lahko naročite pri oglaševalski agenciji in zaobjema osnovne oblike oglaševanja. In te oblike so časopisno, radijsko ogaševanje, panoji ob cestah in televizijski oglasi. Kot se spodobi je vsaka vrsta oglasov gledana le do neke mere. Naj poenostavim: televizijo gleda veliko več ljudi, kot pa denimo reklamne panoje ob cestah. Višja kot je gledanost ali poslušanost oziroma berljivost nekega medija, višja je cena oglaševanja, ki je nadalje odvisna od trajanja oglaševanja na katerega žal ne morete vplivati. Prav tako so posamezne agencije namenjene le določenim mestnim predelom.
Klikni na sliko za večjo različico |
Vsak mestni predel ima svojo "pisarno" (na pamet mi ne pade nobena druga beseda). Pisarne so v glavnem namenjene sledenju statističnim podatkom, saj lahko izveste v katerem predelu se nek avto prodaja bolje in v katerem manj in to seveda popravite. V vsaki pisarni pa lahko tudi označite kje boste sodelovali na dražbah. To so lahko dražbe za tovarne, garaže in distributerje.
Vsaka pisarna ima določeno začetno vsoto, ki je za tovarne denimo od 250 pa do 400 tisočakov. Ko se žačne prodaja recimo garaže, se odpre dražbeno okno, v katerem lahko povišate trenutno vsoto za tisoč, deset tisoč ali sto tisoč. Lahko pa se tudi odločite zapustiti dražbo. In verjemite mi, da se boste velikokrat spraševali od kje konkurenci toliko denarja? Kajti če je začetna cena za garažo 40 tisočakov, zna nekdo ponuditi zanjo celo 300 tisočakov, kar že precej meji na goljufanje.
Ko sem že ravno omenil garaže pa naj še povem da so to v bistvu servisi v katerem lahko svojim strankam zagotovite zastonjski pregled avtomobila, zastonjsko menjavo olja...skratka za ostale je vse zastonj, le za vas ne!
Ali pač. Obstajajo namreč trije načini kako premagati ali celo odstraniti konkurenco. Prvi in "najčistejši" način je borza, kjer lahko kupujete deleže podjetij in nato upate da se bo vrednost njihovega premoženja zvišala in vam s tem posledično prinesla dobiček. Na tak načina lahko zaslužite marsikateri dinar, lahko pa ga tudi izgubite. Listek in pisalo za spremljanje cen bosta vaša redna prijatelja. Naj omenim še, da je borza v nekaterih misijah onemogočena. Drugi način je vohunstvo, ki vam nakaže kam je usmerjena konkurenca. A je vohunstvo odločno predrago, da bi lahko bilo koristno. Saj že v pisarnah lahko vidite kolikšen delež vozil ima konkurenca (ali športne avte ali tovornjake...). Tretji način pa je sabotaža, ki je skoraj tako kot vohunstvo predraga da bi jo lahko redno uporabljali.