Grafika: |
10 |
Zvok: |
9 |
Igralnost: |
9 |
Vrednost: |
10 |
Subjektivno: |
10 |
Skupaj: |
95% |
|
|
Že približno leto dni z navdušenjem pričakujemo naslednjo generacijo prvoosebnih streljačin. Igre, ki bodo končno začele izkoriščati vse potenciale novodobnih, tehnološko dovršenih grafičnih kartic. Med tem ko se različni ugledni razvijalci ubadajo z raznovrstnimi težavami in stalno odlagajo izide svojih opevanih biserov, je komaj znano nemško podjetje Crytek prehitelo vse. Ne samo, da so prvi lansirali svoj izdelek na tržišče, temveč so s tem postavili nova merila in morda celo zadali smrtni udarec nekaterim prihajajočim naslovom v boju za igro leta. Far Cry ni samo odlična streljačina. Je prava mojstrovina, je dokaz kaj lahko razvijalci dosežejo s svojim znanjem in trudom, je... Je po vsej verjetnosti najboljša enoigralska streljačina do tega trenutka.
Klikni na sliko za večjo različico |
Dejstvo je, da igra, ki ponuja tako izjemno grafično podobo, potrebuje tudi dovolj zmogljiv računalnik, ki jo bo gnal. In Far Cry je igra, ki bo vaše domače stroje pognala prav do meje in še čez. Sam si lastim 2.5 gigaherčni pentium s 512 Mb rama ter grafično kartico Radeon 9700 Pro in do sedaj sem lahko 99 odstotkov vseh iger igral na maksimalnih nastavitvah. Žal pa to ne velja za Far Cry. Igra mi teče gladko z vsemi nastavitvami na "high" (pri čemer je maksimum "very high") in z izključenim Antialiasing načinom, a ne glede na to izgleda izjemno, mnogo lepše kot katerakoli do sedaj. Dejstvo pa je, da za maksimalne nastavitve pri tej igri, potrebujete vsaj 3 gigaherčni pentium oz. njemu enak AMD-jev procesor, 1 giga rama in grafično kartico Radeon 9800 XT oz. njej enako Geforce kartico (čeprav je trenutno še ni na tržišču).
Klikni na sliko za večjo različico |
Sistemske zahteve smo obdelali, zato je čas da se podamo na pustolovščino. Igrali bomo vlogo Jacka Carverja, mišičastega frajerja v rdeči havajski srajci. Ko ga nekega dne skrivnostna lepotica najame za križarjenje po, kar se na prvi pogled zdi, idiličnem pacifiškem otočju, je njuna jadrnica nenadoma napadena in Jack se po čudnih nočnih morah prebudi v zapuščenem bunkerju. Njegova naloga je, da ugotovi zakaj ga je Valerie sploh najela in kaj vse se pravzaprav skriva na tem ne več tako idiličnem otočju. Zgodbe vam od tu naprej ne bom več izdal, saj je resnično zanimiva in napeta vse do konca. Med tem ko boste postopno odkrivali skrivnostno dogajanje, boste znova in znova presenečeni in hkrati tudi precej prestrašeni, saj je vzdušje tako izjemno, da vas vse skupaj dobesedno posrka vase. In ko boste že mislili, da je vsega konec, vas čaka še več.
Klikni na sliko za večjo različico |
Igra ima vsega skupaj 20 misij, izmed katerih je vsaka denimo določen otok ali pa določena stavba, ki jo moramo obdelati. Torej je vsaka misija precej dolga, kar skupaj nanese za več kot 20 ur igranja in to na osnovni težavnostni stopnji (dodajte še vsaj nekaj ur za vsako višjo stopnjo). To je približno enkrat več, kot nam v zadnjem času ponujajo tovrstne igre, kar je seveda vredno pohvale. Osnovni meni v igri je precej zanimivo izdelan, saj ponuja možnost demo ozadja. Je pregleden in preprost za uporabo. Nastavitve kontrol so klasične in zato ni potrebe po spreminjanju. Nalaganje posameznih stopenj je podobno kot pri igri Half Life, torej se določena stopnja naloži enkrat in traja malo dlje, vsako ponovno nalaganje pa traja le par sekund. Tudi med samim igranjem teče igra gladko in se shranjuje skoraj neopazno le na tako imenovanih "checkpointih".