Grafika: |
5 |
Zvok: |
5 |
Igralnost: |
5 |
Vrednost: |
4 |
Subjektivno: |
3 |
Skupaj: |
45% |
|
|
Zgodba serije Crazy Taxi se je začela v prvih mesecih leta 2000, ko je na konzolo Sega Dreamcast prišel prvi Crazy Taxi. Šlo je za solidno zadevo, ki se je nato dve leti kasneje preselila tudi na PC, kjer ni ravno zaslovela. Drugega dela serije na PCjih po neuspehu predhodnice nismo dočakali, saj je zopet izšla za konzolo Dreamcast. Januarja 2004 pa je bil izdan tretji del serije, Crazy Taxi 3: High Roller imenovan, s katerim sta razvijalec Strangelite in založnik Empire ponovno poskusila navdušiti igralce PC iger. Pa poglejmo, če jim je tokrat uspelo.
Klikni na sliko za večjo različico |
Glavni meni takoj razkrije vse možnosti igranja, ki jih bomo v igri imeli na voljo. Teh sploh ni veliko, saj imamo na voljo le tri lokacije in način "Crazy X", ki je pravzaprav še najbolj zabaven v celi igri. Lokacije West Coast, Glitter Oasis in Small Apple so med seboj sicer raznolike, povsem nova v seriji pa je Glitter Oasis, ki se odvija ponoči in s svojimi lučkami nekako spominja na Las Vegas. Igrati je možno po normalnih pravilih, delate pa lahko tudi za 3, 5 ali 10 minut. Skupno je v igri dvanajst (norih) voznikov, vsak s svojim norim taksijem. Taksiji se med seboj razlikujejo le v izgledu, enako velja tudi za voznike in voznice, pri katerih so pripisani še podatki starosti, telesne teže, višine ipd. Ti podatki sicer nimajo veze pri igranju - razvijalci so verjetno le hoteli napolniti meni za izbiro vozila, ali pa še sami ne vedo, čemu so to pripisali.
Klikni na sliko za večjo različico |
In kako se igra to čudo? Hja, pravzaprav čisto enostavno. Ko se igra naloži, speljete do najbližje stranke in jo na hitro poberete. Na zaslonu se vam prikaže lokacija, kamor je stranka namenjena, vi jo pa morate pripeljati do cilja v določenem času. Da vse ne bi bilo tako nezanimivo, lahko med vožnjo preskakujete avtomobile in poskušate čim bolj atraktivno voziti. To vaše stranke zabava, vam pa prinese nekaj dodatnih cekinčkov. Stranke so označene z različnimi barvami, ki kažejo težavnost prevoza; obstaja pa tudi možnost prevoza skupine ljudi - vsakega na svojo lokacijo. Poškodb na vozilih ni, prav tako je nemogoče povoziti pešca oz. stranko. Sploh ne izgubljajte časa s poskušanjem. In to je vsa umetnost opravljanja "misij". Pobiranje strank, skakanje in vožnja slaloma med avtomobili, dokler se čas igre (ne čas za posamično stranko) ne izteče. Nato vam igra prikaže zaslužen denar, število strank in vas oceni, kot da bi bili ameriški šolar.