Grafika: |
7 |
Zvok: |
7 |
Igralnost: |
7 |
Vrednost: |
6 |
Subjektivno: |
6 |
Skupaj: |
66% |
|
|
Pred manj kot letom dni je Novalogic predstavil igro Delta Force Black Hawk Down in že ob imenu Delta Force smo dobili pomisleke glede igranja. A izkazalo se je drugače, igra nas je pritegnila z dobro igralnostjo, zadovoljivo grafiko, odlično pa se je odrezala tudi v večigralskem načinu. Kljub vsemu temu je imela nekaj nedopustnih napak, kot naprimer slaba umetna inteligenca in precejšnja plitkost zgodbe. Po vsem tem smo z optimizmom pričakovali dodatek imenovan Team Sabre, a kako smo se zmotili.
Klikni na sliko za večjo različico |
Če bi bil Team Sabre film, bi v njem zagotovo igral Chuck Norris, režiral pa bi ga lahko John Woo, ki je mojster pretiravanja polnih akcijskih filmov. Ja to pač Team Sabre je... V prihodnost postavljena akcija polna pretiravanj, spektakularnih eksplozij in šviganja metkov ter raket. Pozabite na organizirano vojaško-strateško bojevanje. Dodatek nima nič skupnega z originalom, zato ljubitelji DFBHD ne boste našli potešitve v tej igri.
Klikni na sliko za večjo različico |
Tokrat se boste lahko borili na dveh frontah. Prvi nasprotnik bodo organizirani kriminalci kolumbijske narodnosti, ki pa niso ravno organizirani, vsaj kar se bojevanja tiče. Drugi nasprotnik so Irančani skupaj z norim generalom, ki ga bo potrebno likvidirati. Posledično so na voljo tudi nove mape na katerih bomo igrali. Čeprav se zdijo velike, lahko kaj kmalu ugotovimo, da nam to ne pomaga dosti, saj nam igra ne pusti prostega gibanja po terenu. Če se namreč preveč oddaljimo od začrtane poti je naloge konec in potrebno je začeti znova. Čemu je to potrebno nam ni znano, saj bi včasih še kako prišlo prav, če bi se lahko odplazili do sosednjega hriba in si z daljnogledom ogledali okolico. Končna obdelava map za današnje standarde ni omembe vredna, saj kolumbijska džungla naprimer s svojimi redkimi bilkami posejanimi po tleh ni niti približno podobna pravi džungli. Prav tako ne najdemo kakšnih posebnih podrobnosti ko si ogledujemo ostalo okolico, pa najsi bodo to hiše, vozila ali narava.
Klikni na sliko za večjo različico |
Na voljo imamo nekaj novih orožij, kot naprimer G36E, PSG1 in polavtomatska sniperska puška. Čeprav so orožja zanimiva in jih je na voljo kar nekaj različnih, so si vsa med seboj prav smešno podobna. Ne mislim po izgledu temveč po uporabnosti. Skoraj vsa imajo možnost avtomatskega ali polavtomatskega streljanja oz. imajo eksplozivno strelivo. Tako boste hitro ugotovili, da ni razlike v dometu med različnimi puškami, kot tudi ne med bazuko in tistimi puškami, ki imajo kot sekundarno orožje na voljo granate. Sprašujem se kam je ušel realizem. No ja, vsaj pri zvoku orožja se le ta pozna. Deležni bomo tudi nekaj novih vozil, ki pa jih na veliko žalost tako ali tako ne moremo upravljati.
Klikni na sliko za večjo različico |
Že smo pri umetni inteligenci. Ah... Pri predhodnici se je slabo izdelana umetna inteligenca delno prikrila zaradi map, saj smo se večinoma bojevali na ulicah, torej med hišami. Tukaj pa pridejo na plano prav vse slabosti UI, saj je igra postavljena na območje, kjer so pregrade prej izjema kot pravilo. Sovražniki so enostavno rečeno zabiti. Včasih se ne zavedajo vaše prisotnosti, saj stojijo tik pred vami a ne streljajo, spet drugič se jim prikradete za hrbet in vas nemudoma zaznajo. Niso ravno vešči skrivanja ali organiziranih napadov, saj imajo praktično vnaprej določena mesta s katerih se ne premaknejo kljub nevarnosti.