
Grafika: |
6 |
Zvok: |
5 |
Igralnost: |
6 |
Vrednost: |
7 |
Subjektivno: |
6 |
Skupaj: |
60% |
|
|
Imperija, ki je zasnovan dokaj klasično, brez kakršnih koli inovativnih zamisli na tem področju. V rokah torej držite tovarno, glavni in hkrati vaš najpomembnejši člen v izdelovanju avtomobilov. Skupaj z tovarno hodi "Research & Development" oddelek, oziroma po naše "Odelek za razvoj in raziskavo". Tukaj znajo brihtne buče vaših inženerjev pogruntati marsikako brihtno. Izumiti in razviti znajo denimo novo šasijo za vašo proizvodno linijo. V glavnem so raziskave omejene na motor, notranjost, gume in šasijo. Vendar pozor! Raziskovanje novih delov je izjemno drago in vam vzame kar precej mesecev. Pač odvisno od tega koliko denarja boste namenili raziskovalnemu oddleku. Najti morate nek kompromis med hitrostjo iznajdbe in denarjem ki ga boste vložili v to. In vendar vam ni treba vedno metati denarja za drage raziskave in inženirje. Obstajajo tudi t.i. "Subcontractorji" pri katerih dobite že narejene dele (torej gume, motor...) po enaki če že ne nižji ceni kot pa v raziskovalnem oddelku. Poleg tega dele dobite takoj in vam ni treba čakati mesecev da jih vaši inženirji (ki so cepljeni proti hitrosti) razvijejo. Res pa je da da pri subcontractorjih ne dobite novih delov, ampak vedno stare dele. Pač, davek ki ga je potrebno plačati...
 Klikni na sliko za večjo različico |
Stvarjenje avteka nas čaka v tovarni, le klik na njo in že se nam odpre novo okence. Tukaj izberemo šasijo, notranjost, motor in gume iz katerih bo avto sestavljen. Skladno z vašo izbiro se viša ali niža tudi cena vašega avtomobila. Podano imate informacijo koliko vas takšen avtomobil v resnici stane in kolikšen je vaš zaslužek pri tem, ki ga seveda lahko poljubno višate in nižate, vendar razumno. Kajti če bo cena previsoka bo avto le redkokdo kupil, medtem ko se nečesa kar je poceni nihče ne brani! Je res?
Žal to izvemo šele pri distributerjih. V vsaki tovarni izberemo k kateremu distributerju bo avtek romal (seveda le tisti ki je trenutno na tekočem traku). Pri distributerju denimo nastavite kakšen popust boste pribili avtomobilu ko prispe v njihov salon. Najbrž mi ni treba poudarjati, da višji kot je popust, pogosteje bodo vaša stvorenja romala iz salona.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Naslednji korak je oglaševanje, ki se v grobem deli na dve obliki. Na promocijsko in navadno oglaševanje. Promocijo novega modela lahko izvedete pri distributerju in sicer lahko izbirate med štirimi vrstami promocije. To so tipična predstavitev modela, kockarski dan (?), Magic Mike in glabena skupina ki igra v živo. In vsaki lahko določite trajanje promocije, ki se ustavi pri šestih mesecih.