 Klikni na sliko za večjo različico |
Če smo že omenjali bližnja srečanja, potem moramo nekaj besed nameniti tudi temu, kako takšna srečanja delujejo na vašega štirikolesnega prijatelja. Nič kaj prijazno… govorim seveda v pozitivnem smislu, saj je model škode tokrat naravnost briljanten. Direkten nalet v drevo vam bo popolnoma uničil prednji del vozila, pokrov motorja se vam bo med vožnjo nenehno odpiral in vam zakrival pogled na progo, dokler ne bo povsem odpadel, zavore bodo začele nadležno škripati, motor čudno godrnjati, da o njegovem pregrevanju in občasnem ugašanju ne govorim. Morali boste ponovno prižgati mašino in nato nadaljevati ob nenehno utripajočih lučkah, ki vas opozarjajo na pregrevanje vode in olja, če ga je sploh še kaj ostalo. Pri prevračanju vam bodo odpadla vrata, posamezna kolesa, morda pa se bodo zgolj skrivila, tako kot streha in ostala karoserija, ki bodo na robu prepoznavnosti. Groba vožnja čez večje skale, ostre robnike, vam bo poškodovala pnevmatike, tako da bodo bodisi spustile dušo ali pa povsem eksplodirale ter nato opletale na ukrivljenem platišču. Neredko se bo zgodilo, da se boste na cilj pripeljali zgolj na povsem razgaljeni "feltni", pri čemer lahko samo upate, da se dan bliža koncu in da boste imeli možnost popravila. V nasprotnem primeru vas čaka še ena neskončno dolga etapa na treh (ali pa še manj) kolesih. Bomo kdaj dočakali možnost menjave kolesa med samo etapo…?
Servisiranje je letos zopet tako kot mora biti, se pravi, da sami odločamo, kaj želimo, da nam popravijo. Za popravilo je na voljo 60 minut, pri čemer lahko to omejitev za malenkost prekoračimo, vendar pa bomo za to kaznovani s časovnim pribitkom. Poleg servisiranja lahko v "boksih" tudi nastavimo dirkalnik ter izberemo ustrezne pnevmatike za prihajajoče etape. Tu nam je v veliko pomoč informacija o podlagi in vremenu, ki se nam obeta, tako da se na progo nikar ne podajajte brez natančnega poznavanja, kaj vas čaka in kako boste na vse skupaj (predvsem kar se tiče izbora pnevmatik) odgovorili.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Kako je z grafično podobo? Hja, poglejte si slike in jasno vam bo, da lepše skorajda ne more biti. Že res, da se sem ter tja še najdejo kartonasti gledalci, ki pa jih tako ali tako nimate časa opazovati, medtem ko je vse ostalo na absolutno vrhunskem nivoju. DirectX 9b zares pride do izraza, saj so osvetlitve na karoseriji sanjske, dvigovanje prahu za avtomobilom prav tako, svoj vtis pa pusti tudi odlična animacija voznika in pa sovoznika, ki reagirata na vsak najmanjši tresljaj. Colin šofira, prestavlja, grabi ročno zavoro, Derek pa bere z lista, ob prevračanju pa se celo prime za ročico nad vrati. Okolica je bajeslovna, z gibajočimi krošnjami dreves in celo zibajočo se travo. Vsako prizorišče postreže z dih jemajočimi podrobnosti, ki jih je preveč, da bi jih našteval. Najbolj fascinirajo helikopterji in pa letala, ki se nenadoma pojavijo nizko na nebu in poberejo dobršen del koncentracije, pa jadrnice na jezerih, ob progi vozeči se ljudje na motornih saneh in še bi lahko našteval. Potem so tu še vremenske rapsodije… Ni ga lepšega, kot snežni zamet iz kokpita ali pa močna nevihta z nalivi, ki so jim naši brisalci komajda kos. Celo na povsem suhih prostranstvih se nam na vetrobranskem steklu nenehno nabira prah in pa ostala umazanija, tako da je občasen vklop brisalcev zelo dobrodošel.