Klikni na sliko za večjo različico |
Velja omeniti, da se blokade končno ne odbijajo zgolj v out, ampak omogočajo nadaljevanje igre in priložnost za protinapade. Kako natančno izgleda izvajanje te "pro hop" finte je odvisno od samega igralca. Center bo na primer ob stisku tega gumba izvedel finto obrata na eni nogi ("power dribble") okoli obrambnega centra, čemur ponavadi (če je dovolj blizu koša) sledi zabijanje ali pa vsaj neovirano polaganje (izbira je, po zaslugi prej omenjenih ločenih kontrol meta, tokrat vaša). Običajno pravim zato, ker vam takšnih vragolij nasprotnik ne dovoli početi prepogosto. Če se preveč obotavljate, nasprotna ekipa hitro dojame vašo namero in kmalu se znajdete v sendviču dveh obrambnih igralcev, ki vam preprečita rotacijo.
Klikni na sliko za večjo različico |
Kar se tiče novosti v napadalnih elementih košarkarske igre je tu še možnost kontroliranja igralca brez žoge in sicer lahko sredi igre izberete določenega igralca, nakar se poskušate z njim odpreti za neoviran met. Ko ste v ugodnem položaju preprosto daste ukaz za podajo in že ste v priložnosti za neoviran met, oziroma zabijanje (če ste ukazali "alley-oop" podajo). Lahko celo nastavite, da celo tekmo igrate zgolj na eni poziciji, kar pa ni ravno najbolj zanimivo, saj vaši soigralci v tem primeru zgolj čakajo, da se odkrijete, medtem ko sami ne poizkušajo kakšnega konkretnega napada. Omenil sem zgolj tri najbolj opazne novosti, seveda pa so še vedno na voljo vse že poznane finte, od direktnega podajanja, preigravanja, postavljanja blokad, do klicanja napadov in obramb, na kar se soigralci zelo posrečeno odzivajo ter tako omogočajo taktično zelo raznovrstno in neverjetno realistično igro.
Klikni na sliko za večjo različico |
Malce sem že namignil, da NBA Live 2004 končno pozna tudi obrambno igro, kar boste verjetno hitro občutili, ko boste navajeni sprehajanja pod košem odbrzeli v napad in kot kegelj podrli dobro nastavljenega obrambnega igralca. Prekrški v napadu so zelo verjetni, še posebej, če se zaletavate na silo, zato boste prisiljeni v veliko bolj premišljeno igro. Opaznejša novost v obrambni igri je tudi možnost, da nasprotnika z žogo ujamete v past ("double team") in sicer tako, da ga s soigralcem obkolite. Ta bo prisiljen podati ali pa se reševati z metom, v nasprotnem primeru namreč izgubi žogo in vam tako podari možnost za protinapad. Enaka nevarnost v napadu čaka tudi vas in lahko rečem, da je po zaslugi te nove prvine, igra močno pridobila na sami realističnosti obrambe. Podaje preko polovice igrišča so prav tako že skorajda zgodovina, saj vam met na pamet nasprotnik zelo rad prestreže. Posrečeni so tudi namerni prekrški, ko hoče nasprotnik izsiliti vaše izvajanje prostih metov in vas preprosto stisne v objem, tako da nikakor ne uspete zavlačevati s časom. Potem so tu še odlično postavljene blokade in pa še boljše prevzemanje s strani vaših soigralcev, kar zopet daje občutek izjemnega realizma.
Nasploh je fizika gibanja letos na izjemnem nivoju, kar gre zasluga t.i. "10-man motion capturing" tehnologiji, ki človeško gibanje kar se da realistično prenese v samo igro. Kot že ime pove je prednost te tehnologije, da zmore zajeti gibanje vseh desetih mož v borbi za čim boljšo pozicijo. Prerivanje, odrivanje, naslanjanje drug na drugega, prevzemanje, metanje za žogo (po tleh), so le nekateri spektakularni momenti, ki vas bodo navduševali in povešali vaše čeljusti.