Kljub temu lahko rečem, da je umetna inteligenca med samo vožnjo solidna, tako da je dirkanje v zavetrju zelo zabavno, prehitevanja so mogoča in tudi zelo pogosta. Težava se pojavi, ko želijo prehiteti vas in ste popolnoma odvisni od zelo nezanesljivega "spotterja". Saj ga ne potrebujemo, boste rekli, češ saj imamo vzvratna ogledala. No, jaz pa bom rekel, da jih NIMATE!!! Osebno najraje vozim iz kokpita, sem pač ljubitelj kar se da realnega dirkanja in skoraj me je kap, ko sem ugotovil, da VZVRATNA OGLEDALA NISO NA VOLJO!!!. Bravo Codemasters! Ne preostane vam drugega, kot da uporabljate "pogled nazaj" (kako prepričljivo), kar pa je zelo moteče in praktično nemogoče v trenutkih, ko bi to najbolj potrebovali. Tako ste skorajda prisiljeni uporabljati zunanji pogled, kar zopet izgleda zelo arkadno in nekaterim še zdaleč ne bo všeč.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Veliko zmede so ustvarjalci naredili pri vožnji pod rumeno zastavo. Vsi ki imate kilometrino na Nascar simulatorjih veste, da je ob rumeni zastavi še vedno možno dirkanje do ciljne črte ("race back to the line"), pri čemer imajo v pravih dirkah dirkači dogovor, da se ne prehitevajo, razen če vodilni spusti naprej dirkače, ki zaostajajo za krog. Pri Indycar Series je rumena zastava zelo striktna in ne dovoljuje nikakršnega prehitevanja. Če se vam slučajno pripeti, da ob nenadnem zaviranju skupine pred vami, po nesreči prehitite konkurenta, vam takoj pokažejo črno zastavo, kar pomeni kazen postanka v boksih. Ne dajo vam niti možnosti, da bi se postavili nazaj na svoje mesto, kot je to običaj na pravih dirkah. Pri Nascar Racing 2003 vas "spotter" opozori, da se morate postaviti za določen avto, nakar imate do ciljne črte čas, da to tudi storite. Tu je kazen takojšnja in zopet se dogajajo zelo komične situacije, saj včasih preprosto ne zmoreš tako hitro zaustaviti, da ne bi nehote prehitel nekoga pred sabo.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Naslednja težava pa se pojavi ob ponovnem štartu po rumeni zastavi. Ta se zgodi prehitro in sicer krog zatem, ko se odprejo boksi in tako vsi, ki so šli pod rumeno zastavo v bokse, zamudijo ponoven štart. Boksi so namreč ob pojavu rumene zastave zaprti in se odprejo takoj, ko se skupina formira za varnostnim avtomobilom. Vse lepo in prav, a kaj ko se zelena zastava pojavi takoj naslednji krog. V praksi to pomeni, da menjava pod rumeno ni več prednost, saj lahko na krajšem ovalu izgubite tudi po dva kroga, ker se zelena pojavi ravno, ko vam ekipa menja kolesa. Če ste v bokse zapeljali iz ospredja imate morda še šanso, da ujamete skupino, ki ni šla v bokse, a vsi pač nimajo te sreče in tako dobite popolnoma neregularne pogoje dirkanja. Komedija! Da pa bi bila dirka še manj zanimiva so ustvarjalci poskrbeli z zabetonirano umetno inteligenco, ko gre za postanke v boksih. Tako se celo zgodi, da gredo fantje (in eno dekle) v bokse tik pred zeleno zastavo, ker so pač tisti trenutek prišli v t.i. "pit window", pa čeprav bi lahko izkoristili rumeno zastavo (kolikor se jo pač da, ob zgoraj opisani nerodnosti).