Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 19.JUNIJ 2025

IndyCar Series

Če rečem, da je Indycar Series dobra igra, vse dokler ne sedete v dirkalnik, potem vam je verjetno že jasno, da iz tega kavčuka ne bo avtomobilske gume...
Datum objave:
27.oktober 2003

Avtor:
Matjaž Plotajs

Igro je posodil:
Igro je posodil Mantis d.o.o.
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 3 od 5  


Klikni na sliko za večjo različico
Pa poglejmo, kako nam Indycar Series pričara to pustolovščino. Ko se boste prvič podali na stezo vas bo pričakalo neprijetno presenečenje. Ugotovili boste, da je izhod in posledično tudi prihod v bokse pod kontrolo računalnika. Ja, prav ste slišali. Takoj ko boste prevozili črto, ki označuje začetek boksov, bo kontrolo prevzela umetna inteligenca. Če vemo, da je prav menjava gum v pogosto prenatrpanih boksih eden izmed vrhuncev dirkanja, potem lahko rečemo, da so nas ustvarjalci za ta izziv tokrat prikrajšali. No, bo pač sama vodljivost dirkalnika toliko boljša. Figo!!! Verjetno se vam že svita, da bom končno usekal po volanu (ne dobesedno, da ne bo pomote). Vse kar deluje pri volanu je namreč plin in pa zavora (ki je sicer ne potrebujete pogosto). Ponavlja se stara zgodba - vožnja z volanom je NEMOGOČA!!! Pri zelo nizki hitrosti se volan še odziva, pri polnem plinu pa začutimo rahel odziv šele po 3/4 obrata. Tako morate skozi ovinek peljati z do konca obrnjenim volanom (ha, ha, ha), sicer boste šli samo naravnost, vemo kam. Tudi na ravnini je volan mrtev, pa ga lahko še tako nastavljate. Poskusil sem vse mogoče, tudi najbolj skrajne nastavitve… Vse zaman. Volan se je vedno obnašal popolnoma enako!


Klikni na sliko za večjo različico
V redu, bomo pač igrali s tipkovnico. Vožnja s tipkovnico je v primerjavi z nedelujočim volanom odlična, seveda pa ne gre brez pomanjkljivosti, ki jih uporaba tipkovnice nujno prinaša. Ko ste na primer s polnim plinom sredi ovinka in ugotovite, da vaš dirkalnik nekoliko zavija proti notranjemu delu dirkališča… Z volanom bi pač rahlo odvili, s tipkovnico pa to seveda ni možno in ste zato prisiljeni za trenutek spustiti gumb. To pa v praksi pomeni, da sredi zavoja, pri okoli 300 km/h za trenutek "volan" popolnoma spustite in tako kratek trenutek nenadoma postane precej daljši. Koliko daljši? Toliko, da vas na koncu ovinka čaka stena, razen če spustite plin, kar pa ima katastrofalne posledice za samo ravnino, ki sledi zavoju. Enako je z dodajanjem plina, predvsem pri samem štartu, ko bi bilo potrebno plin dodati postopoma, s tipkovnico pa tega ni moč storiti, zato se vam kolesa rada zavrtijo v prazno. Slednje se da kompenzirati z vklopom kontrole drsenja, če pa imate v bližini volan, potem lahko za pospeševanje uporabljate stopalke, ki začuda delujejo ob sočasnem uporabljanju tipkovnice.


Klikni na sliko za večjo različico
Tudi sicer je sam občutek pri vožnji bolj kot ne arkaden, saj dirkalnik dovoljuje precej divjo vožnjo, celo dotik trave s polnim plinom v zavoju se bistveno ne pozna pri sami stabilnosti. Nekajkrat se pojavijo dokaj neprepričljivi tresljaji v ovinkih, da ne omenjam že znane težave vaših umetnointeligenčnih kolegov, ki pretiravajo s prenaglim zaviranjem ob vstopu v bokse.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
12. september 2003
Zvrst igre:
simulacija vožnje
Založnik:
Codemasters
Razvijalec:
Codemasters



Vse slike iz igre (82)


>
Demo igre IndyCar Series
>
20.april 2003:
Napoved igre IndyCar Series
>
Povezava na uradno stran igre IndyCar Series


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.