Klikni na sliko za večjo različico |
Po vzoru Nascar Racing 2003 smo tudi tokrat deležni šole vožnje, kjer nam nekoliko zaspan in vsega naveličan Eddie Cheever Jr. razloži osnovne tehnike in pravila dirkanja. Po vsaki razlagi nas čaka tudi praktični preizkus, kjer na progi ponovimo pravkar slišano lekcijo, pri čemer se že potegujemo za prej omenjene bonuse, seveda pod pogojem, da posamezne preizkušnje odpeljemo znotraj predvidenega časa. Moram priznati, da znajo biti testi precej zahtevni, tako da boste verjetno kaj hitro iskali nastavitve težavnosti.
Klikni na sliko za večjo različico |
Ha, tu pa vas čaka prva resna pomanjkljivost. Na izbiro imate zgolj tri fiksne težavnosti (easy, normal, pro), ki pa se same hitrosti nasprotnikov ne lotevajo, kar pomeni, da so enako hitri (in to zelo hitri) v vseh treh variantah. Pri najlažji ste brez škode, porabe goriva in obrabe gum, pri normalni pa imate arkadno škodo, medtem ko so gume in pa gorivo zopet nedotaknjeni. Če si torej želite doživeti postanke v boksih, morate nujno izbrati "pro" varianto, razen če se podate v "quick race", kjer lahko vsaj za silo skombinirate svojo težavnost. V sezoni in pa v Indy 500 lastno nastavljanje težavnosti ("custom" varianta) ni na voljo in ne preostane vam drugega, kot da izberete eno izmed treh ponujenih, pri čemer je za največje navdušence uporabna samo "pro" varianta. Čemu takšno omejevanje nastavljanja težavnosti je zame popolna uganka. Kar se tiče hitrosti nasprotnikov pa je tu še vklop funkcije, ki naj bi poskrbela, da se umetna inteligenca prilagaja vaši hitrosti, kar pa je zopet zelo vprašljiva možnost, če želite kar se da realne tekmovalne pogoje.
Klikni na sliko za večjo različico |
Ker vem, da ste že nestrpni se počasi podajmo na dirkališče. Na vsaki stezi boste verjetno najprej opravili testiranje, kjer boste poskušali čim bolje nastaviti dirkalnik za prihajajoče kvalifikacije. Nastavitve v garaži so povsem zadostne, ne prezahtevne in ne prelahke, hkrati pa se vsaka sprememba lepo odraža tudi na sami progi. Vožnja na ovalu je zelo specifična in marsikdo med vami verjetno razmišlja, da je vse skupaj zelo enostavno. Pravzaprav je enostavno zgolj do te mere, da vam ni potrebno nenehno prestavljati, medtem ko zna biti vožnja po idealni liniji in pa tehnika spuščanja plina (pri velikih hitrostih se v zavojih dirkalnik bolj kot z volanom upravlja s plinom) zanimivo, če ne že kar zahtevno početje, še posebej, ker nenehno zavetrje ne omogoča, da bi se odlepili od nasprotnikov. Vožnja s 350 km/h, nekaj centimetrov od stene in pa ostalih dirkalnikov zna biti izziv za vsakega še tako izkušenega voznika, če pa morate to početi neprenehoma 500 milj, potem imate na dlani izredno težavno in adrenalina polno pustolovščino. Pod pogojem seveda, da vam sama igra s svojo fiziko in umetno inteligenco to omogoča.