 Klikni na sliko za večjo različico |
Poglejmo si grafično podobo igre. Ta ima dva obraza in sicer je sama steza, nebo in okolica fantastična. Odsev na stezi in sama struktura steze je zelo prepričljiva, enako tribune, kjer se iz občinstva lepo opazne bliskavice. Nebo je fotorealistično z neverjetno svetlobo in oblaki. Tudi sami dirkalniki so prikazani povsem solidno (z ogledali!!!), še posebej navdušuje prikaz škode, kjer ne manjka polomljenih obes, eksplozij motorja, poletov v ogrado in raztreščenih delcev. Razbitine nato naložijo na tovornjak in v spremstvu še dveh vozil odpeljejo na varno, kar je novost in zelo dobrodošel dodatek. Ob nesrečah že na daleč opaziš, da se nekaj dogaja, saj dimna zavesa pove vse, pri čemer nikoli ne veš, kaj te čaka na drugi strani beline. Povsem drugače je s samim kokpitom, ki je narejen izredno površno in daje vtis, kot da je pobran iz deset let stare, v uvodu omenjene predhodnice. Če ne drugega je slednja imela vsaj telemetrijo prikazano tako kot se spodobi, medtem ko jo v Indycar Series najdete izven kokpita. Vse kar vidite so torej nagravžne roke, volan in zelo preprost merilec obratov. Celo vrteče se gume delujejo neprepričljivo, da ne omenjam vzmetenja, tresljajev in ostalih malenkosti, ki so le bleda senca prizorov iz F1 Challenge 99-02. Razveseljuje pa dejstvo, da igra deluje zelo tekoče tudi pri zahtevnejših nastavitvah, če le imate priporočeni sistem - 1,4 GHz procesor, 256 Mb RAM, 3D grafična kartica s 64 Mb pomnilnika.
Zvok je zelo povprečen, morda še najbolje zveni sam motor dirkalnika in pa "surround" dogajanje okoli vas (če vaša zvočna podpira DirectX 9), medtem ko so vsi ostali efekti (drsenje, trčenje, vožnja po travi, občinstvo…) bolj za silo. Občasno se pojavljajo deformacije v zvoku, včasih zmanjka zvoka ob dosegu najvišjih vrtljajev, včasih je vse skupaj zelo tiho… Glas "spotterja" je dokaj dober, če odmislimo nadležno pokanje ob zelo razločnem "štukanju" posnetkov, medtem ko je vsebina na trenutke zelo nelogična. Tako vas nemalokrat opozori, da ste zadnji krog odpeljali zelo počasi, pa čeprav je šlo za drugi najhitrejši krog v celi dirki. Nenehno sporočanje zaostankov začne hitro presedati in nemalokrat si zaželite, da bi lahko sami povprašali po zaostanku, ne pa da vsak krog poslušate eno in isto.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Če povzamem lahko rečem, da gre pri Indycar Series za še en precej površen izdelek, pri čemer imam zopet občutek, da ima igra v svoji zasnovi soliden potencial za prihodnost, ki pa zaenkrat ostaja neizkoriščen. Če bodo usposobili volan, dodali ogledala, večigralski način(!!!), izboljšali podobo kokpita, "spotterja", odpravili prehitro kaznovanje pod rumeno zastavo in pa prehiter ponovni štart, morda dodali še možnost nastavljanja hitrosti nasprotnikov… Ja, potem bomo verjetno dobili povsem novo igro. Zaenkrat Indycar Series ni dorasel predstavitvi tega izjemno adrenalinskega dirkanja, tako da bi jo priporočal zgolj ljubiteljem arkadnega dirkanja. Ostalim simulacij lačnim somišljenikom pa svetujem, da počakajo na morebitne popravke, oziroma da svoj denar raje investirajo v Nascar Series 2003, ki je v svojem razredu (dirkanje na ovalih) zaenkrat brez konkurence.