Umetna pamet vam zna od časa do časa malo načeti duševno zdravje. Enote namreč redno pobezljajo ko uzrejo karkoli sovražnega ( tudi če je to le njiva) četudi so nastavljeni na najnižji stopnji agresivnosti. Ko se enote začnejo zapletati v boje ( ki so večji kot v Age of Empires ) je zmeda kar precejšnja. Ne nemogoča, a precejšnja. Tudi umetna pamet ni nič kaj prida, saj se enote redno zatikajo ena ob drugo ( predvsem večje enote, kot naprimer ladje ), dokler ena druge ne izrinejo iz svoje poti, sovražnik pa ni nič kaj bister. Igra seveda vsebuje vse standardne stvarce sodobnih strategij, kot so postavljanje enot za izdelavo v vrsto ( queueing ), določanje patruljnih točk, zbiralne točke enot ( rally point ) itd...
 Klikni na sliko za večjo različico |
Misije so sicer sila raznolike, in ( tudi na račun počasnosti ) kar dolge, in če je za vsako civilizacijo po osem misij, je igra po dolžini vredna vsakega novca. Vam pa proti koncu začne presedati, da od praljudi pa do robotkov vedno počnem eno in isto (in kar je najhujše, z istim tempom) : postavi bazo, čakaj večnost da nabereš dovolj hrane, čakaj da stavbe izpljunejo tistih par deset vojakov, in gremo, marš nad sovraga. Če smo poraženi raje uporabimo save / load, ker se je ob izgubi enot in recimo manjši poškodbi baze težko postaviti pravočasno na noge, kar je škoda. Tudi zato, ker misije kljub dokajšnji izvirnosti potekajo linearno, in brez velikih presenečenj med samo misijo ( kot v, logično, Warcraftu 3 ). Tako je najbrž malo verjetno da bo kdo šel večkrat igro preigravati, saj zaradi teh stvari v drugo nebi več nudila dosti zabave. Tako nam preostane drugi del igre, random play, ki je zelo uživentski, in bo poskrbel za veliko zabave. Lahko si sami izdelate civilizacijo s tem, da jim dodelite svoje lastnosti, ali pa naredite cel scenarij in svoje mape.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Grafika je solidna, pridodali so še oddaljevanje in približevanje kamere. Verjetno boste ob pogledu na blizu razočarani, in boste raje uživali ob pogledu iz višav, saj enote na blizu niso izdelane preveč podrobno. Glasbena podlaga se prilega igri, enote pa itak v vsaki strategiji spuščajo glasove ki se kmalu ponovijo, zato je po tej plati Empire Earth tak kot konkurenca.
Kaj reči za zaključek? Empire Earth je super strategija, ki se spogleduje z Age of Empiresom, tako da jo bodo z vsemi močmi zagrabili predvsem igralci AOE ( ki jih je nemalo ).