tople vode. V lično postavljeni postojanki si nato izdelate vojsko, in z njo čimuspešneje zgazite nasprotnika. Tu pride na vrsto prva, a morda največja napaka, ki bo marsikoga odvrnila od daljšega igranja. Namreč vse poteka počasi, počasneje, najpočasneje... S tem predvsem ciljam na nabiralce dobrin, ki so sploh nadpočasni, in verjemite mi da jih za proizvodnjo približno enake količne dobrin kot v AOE potrebujete vsaj še enkrat toliko, ali pa čakate celo večnost. (najbrž mi ni treba posebej izpostavljati dejstva, da imate zaradi cele horde delavcev nemarno več dela, in morda manjšo vojsko). Uporabili so tudi že velikokrat preizkušen način klanja. Namreč, določena vrsta enot je zelo močna proti drugi, a občutljiva in nemočna proti tretji. Na prvi pogled se to morda zdi malce zapleteno, a v resnici se v sami igri to sploh ne opazi toliko. Dobrodošla zadeva je tudi morala vaših enot. Na višjo moralo bo najbolj vplival mož, v katerega vlogo se med igro postavite. Recimo pri Grkih bo to Heraklej, in če bodo enote v boju zraven njega, bodo nasprotnikom prizadeljale več škode. Na moralo pravtako vpliva bližina / oddaljenost hišk, ter bolnišnica. Moralo vaših enot lahko opazujete v krogcih pod njimi.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Različnih enot je pravtako na tone, čez dvesto, kar presega vse dosedanje igre. V barakah seveda izdelujemo vojake ( v določeni dobi imamo lahko partizane, yeah ), ki se skozi dobe spreminjajo le po zunanjosti, nasploh pa so si zelo podobni, le da bo na začetku špila človeček metal kamenje, na koncu pa streljal z laserjem. Na voljo imamo še tanke, druga oklepna vozila, ter stroje za uničevanje na daljavo, siege weapons ( na začetku so to leseni katapulti, nakar dobivajo vedno lepšo preobleko, dokler ne izgledajo res fajn, njihova uporaba pa je nespremenjena ). Podali se boste tudi v zrak in pa na vodo, izpustili niso niti duhovnikov, ki so v kasnejših dobah že malo smešni ( duhovnik, ki spreobrne tank na sovragovo stran ni preveč dobra ideja, bolj bi se prilegel kak Yurij iz RA2 ) Lahko rečem, da je bil spisek enot pri recimo Total Annihialation, ki je glavni kar se tiče števila enot, veliko bolj domiselen. Ampak dobro, že toliko enot kot jih je je moralo biti hudirjevo težko pravilno uravnovesiti. Med igro dobivate tudi točke, ki jih potem vlagate v razvoj. Za recimo eno opravljeno stvar v misiji, dobimo pet točk in in za pet točk naredimo gradnjo hitrejšo, za deset točk bodo nabiralci hitrejši ( a še vedno počasni ).