Osnovne nastavitve so pač osnovne nastavitve in z njihovo uporabo ne boste najhitrejši, bo pa vaš bolid zelo stabilen. Seveda bo treba za hitrejše čase pošteno zavihati rokave in stopiti v garažo, medtem ko si bodo bolj leni osebki nastavitve preprosto sneli z interneta, ko se jih bo nabralo dovolj. In ravno takim lenuhom je namenjena Gpaedia, nekakšna mini enciklopedija formule1 s sezono 2001 (ja, zopet ni tekoče sezone). V Gpaediji boste našli predstavitev vseh prog in njihove značilnosti. Za naše lenuhe pa je tukaj gospod Mark Hamilthon, ki nam s pomočjo videa predstavi bolid F1 tudi od znotraj. Tako boste lahko videli kaj so damperji, kje so vzmeti in kakšne so, kaj so ARBji… Prav tako nam gospod Mark pove, kako nastaviti svoj avto in na kaj vpliva posamezen del bolida (torej damperji, vzmeti…). Zelo poučno in zanimivo.
Kot sem že omenil je sezona v GP4 lanska, torej sezona 2001. To zna motiti marsikoga, verjetno bodo (smo) nad tem navdušeni le ljubitelji Mike Hakkinena, saj ta še vedno guli svoj sedež pri McLarnu. Kot narekuje nepisano pravilo, so vsi bolidi pobarvani zelo na silo, oziroma na hitro. Zato se ni bati za razne popravke v obliki pobarvanih bolidov, sezone 2002 in še marsičesa. Prav tako je v igri še stari Hockenheim, kar zna iti marsikomu na živce, posebej tistemu ki si želi dirkanja po novem, spremenjenem Hockenheimu, po katerem se bodo letos podili vozniki F1. Sezona 2001, torej dvorezen meč.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Druga stvar je umetna inteligenca, ki se sploh ne more primerjat z inteligenco voznikov lanske sezone. V bistvu je njena koda identična tisti iz GP3. Zakaj? Ker počne iste neumnosti kot prej. Kje drugje je možno že na startu prehiteti petnajst ali celo več voznikov kot samo v GP4? V Monzi ni noben problem priti iz zadnjega mesta na šesto ali celo višje. Tako daj e umetna inteligenca, res umetna. Nasploh zna biti prvi krog pravi pekel, posebej če ste preveč agresivni. Pred prvim ovinkom se kolona namreč tako zelo strne, da je potrebno zavirati 100 metrov prej, kot je to v navadi. Prav tako pri naslednjem zavoju. Skratka, več kot imate voznikov pred seboj, prej morate zavirati, saj imajo računalniško vodeni bolidi očitno takšne zavore kot vozniki formule 1000. Raje previdno pri zaviranju, saj nikoli ne veste v koga se lahko zaletite. Naslednji hec je prehitevanje iz zavetrja. Če prehitevate vi gre vse lepo in fajn.