
Grafika: |
7 |
Zvok: |
7 |
Igralnost: |
6 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
8 |
Skupaj: |
71% |
|
|
Na prvi pogled je GP4 ravno nekje vmes. Ni najljubši naše družine ni pa tudi najslabši svoje družine. Najslabši prav gotovo ne, kajti Geoff in njegova skupina Simergy so temeljito prenovili grafični motor, ki je nekaj najlepšega v simulacijah F1 do sedaj. Grafično je GP4 nadmočen, prav tako pa more biti za spodobno poganjanje GP4 močan tudi vaš računalnik, predvsem procesor, kajti igra zna biti neverjetno požrešna.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Vsak bolid ima končno svojo tipično obliko, saj se McLaren dejansko razlikuje od Ferrarja. Vsakdo ki je igral GP3 in vse prejšnje GPje ve da so si bili vsi avtomobili enaki. Pri modeliranju prog so si programerji pomagali celo s tehnologijo GPS in končni rezultat je sijajen. Proge so do zadnjega centimetra takšne kot so v resnici. Lep primer je sam Monaco, ki je verjetno najlepša proga v celi igri. Če vozite dirko po dežju boste videli odseve tako proge kot tudi avtomobilov na stezi. Resda se opazi da so programerji s odsevi pretiravali, a učinek je vseeno prekrasen. Poleg tega pa se na pogledu iz televizijske kamere in na vašem vizirju nabirajo dežne kapljice, kar še dodatno poudari vzdušje vožnje po dežju. Nov lepotni dodatek v GP4 je žarenje zavor ob močnem zaviranju, ki pa je vidno le v televizijskem pogledu proge.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Glede fizike je bilo rečeno le to, da je spisana na novo, predvsem zaradi novi elektronskih pripomočkov, ki so dovoljeni od VN Španije lanskega leta. Tako je Geoff prenovil t.i. Traction control, oziroma pripomoček ki preprečuje zdrs koles. Vendar se mi zdi da je to le reklama za GP4, kajti v resnici so dirkači F1 s traction controlom enako hitri, če že ne hitrejši, kot brez njega. V GP4 pa je drugače, saj s traction controlom na krog izgubite sekundo ali pa tudi več. Dokaj nerealistično. Drugi pripomoček je t.i. Launch control, oziroma štartna elektronika, saj pomaga pri speljevanju s štarta, dirkač le pritisne na gumb.
V
sami fiziki ni opaznih razlik, vsaj glede na to da se je Geoff tako zelo hvalil s prenovljeno fiziko. Bolid s vključenim traction controlom pri pospeševanju nikoli ne zapleše, tako da vas ne bo zavrtelo. Najbolje si je pri izhodu iz ovinka izklopiti traction control kar vas pospeši in pridobite nekaj stotink ali desetink. Obnašanje bolida je seveda odvisno od nastavitev in od poškodb, ki pestijo bolid. V samih nastavitvah ni novosti, razen izboljšanega nadzora nad diferencialom, kar zna priti zelo prav.