Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 25.APRIL 2024

Grand Prix 4

Serija GrandPrix se nadaljuje. Trenutni član družine nosi številko 4 in kljub svoji svežini, so pri Simergyju napovedali, da je v razvoju že peti del. Kaj drugega jim tako ali tako ne ostane, saj je EA s svojo serijo F1, le boljši in boljši, medtem ko Geoff spi na krilih slave. Je GP4 superiorno nadaljevanje družinske tradicije GrandPrix, ali pa je samo grdi raček?
Datum objave:
1.julij 2002

Avtor:
Jože Rožman
Bookmark and Share .
>> Stran 1 od 4  


Grafika: 7
Zvok: 7
Igralnost: 6
Vrednost: 8
Subjektivno: 8
Skupaj: 71%
Na prvi pogled je GP4 ravno nekje vmes. Ni najljubši naše družine ni pa tudi najslabši svoje družine. Najslabši prav gotovo ne, kajti Geoff in njegova skupina Simergy so temeljito prenovili grafični motor, ki je nekaj najlepšega v simulacijah F1 do sedaj. Grafično je GP4 nadmočen, prav tako pa more biti za spodobno poganjanje GP4 močan tudi vaš računalnik, predvsem procesor, kajti igra zna biti neverjetno požrešna.


Klikni na sliko za večjo različico
Vsak bolid ima končno svojo tipično obliko, saj se McLaren dejansko razlikuje od Ferrarja. Vsakdo ki je igral GP3 in vse prejšnje GPje ve da so si bili vsi avtomobili enaki. Pri modeliranju prog so si programerji pomagali celo s tehnologijo GPS in končni rezultat je sijajen. Proge so do zadnjega centimetra takšne kot so v resnici. Lep primer je sam Monaco, ki je verjetno najlepša proga v celi igri. Če vozite dirko po dežju boste videli odseve tako proge kot tudi avtomobilov na stezi. Resda se opazi da so programerji s odsevi pretiravali, a učinek je vseeno prekrasen. Poleg tega pa se na pogledu iz televizijske kamere in na vašem vizirju nabirajo dežne kapljice, kar še dodatno poudari vzdušje vožnje po dežju. Nov lepotni dodatek v GP4 je žarenje zavor ob močnem zaviranju, ki pa je vidno le v televizijskem pogledu proge.


Klikni na sliko za večjo različico
Glede fizike je bilo rečeno le to, da je spisana na novo, predvsem zaradi novi elektronskih pripomočkov, ki so dovoljeni od VN Španije lanskega leta. Tako je Geoff prenovil t.i. Traction control, oziroma pripomoček ki preprečuje zdrs koles. Vendar se mi zdi da je to le reklama za GP4, kajti v resnici so dirkači F1 s traction controlom enako hitri, če že ne hitrejši, kot brez njega. V GP4 pa je drugače, saj s traction controlom na krog izgubite sekundo ali pa tudi več. Dokaj nerealistično. Drugi pripomoček je t.i. Launch control, oziroma štartna elektronika, saj pomaga pri speljevanju s štarta, dirkač le pritisne na gumb.
V
sami fiziki ni opaznih razlik, vsaj glede na to da se je Geoff tako zelo hvalil s prenovljeno fiziko. Bolid s vključenim traction controlom pri pospeševanju nikoli ne zapleše, tako da vas ne bo zavrtelo. Najbolje si je pri izhodu iz ovinka izklopiti traction control kar vas pospeši in pridobite nekaj stotink ali desetink. Obnašanje bolida je seveda odvisno od nastavitev in od poškodb, ki pestijo bolid. V samih nastavitvah ni novosti, razen izboljšanega nadzora nad diferencialom, kar zna priti zelo prav.



Naslednja stran >>>



Čas izida:
junij 2002
Zvrst igre:
simulacija vožnje
Založnik:
Infogrames
Razvijalec:
Simergy



Vse slike iz igre (19)


>
12.marec 2002:
Napoved igre Grand Prix 4
>
Povezava na uradno stran igre Grand Prix 4


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.