
Grafika: |
9 |
Zvok: |
9 |
Igralnost: |
8 |
Vrednost: |
7 |
Subjektivno: |
8 |
Skupaj: |
82% |
|
|
Po inštalaciji se znajdemo v meniju v obliki interaktivne pisarne. Izberemo si lahko novo igro, večigralstvo, preuredimo nastavitve (grafika, zvok) ali poženemo prej shranjeno nalogo (save/load). Pred prvo misijo nas računalnik uvede z treningom. Ta je sestavljen iz spoznavanj z orožjem in pa premikanjem. Igra sprva deluje izjemno realistično, morda moti le počasen tek. Na voljo imamo šest razredov orožij. V prvo spadata pištola z dušilcem in brez, v drugo ameriška jurišna puška Garand in ostrostrelska puška, v tretjo ameriška jurišna brzostrelka in nemška MP40, v četrto posebne pokalice (prototip nemške jurišne puške), v peto granate (ročne in nemške) in v šesto raketomet. Nekatera orožja imajo sekundarni način za tepež (s pištolo lahko tepete nasprotnika – uporabno, ko morate biti tihi). Igra pa pozna tudi stacionarna orožja, npr. mitraljez na džipu, v bunkerjih,... Orožja se obnašajo realistično in nekatera so prav spektakularna (prototip), medtem ko se boste na metanje granat morali navaditi. Morda realističnost kvari le neskončnost nabojev pri tankih in stacionarnih mitraljezih.
Ko opravimo trening se lahko odpravimo na misije. Teh je šest, razdeljenih v 20 levelov. Misije so izjemno raznolike. Bojevali se bomo na obali Normandije, se vozili z prototipnim Tiger Tankom, branili mostove, hiše, uničili U-BOOT (podmornica), se prebijali mimo porušenega mesta polnega ostrostrelcev,... Vse to se ponavadi dogaja daleč v sovražnikovem ozemlju. Edini problem vsega tega je, da je misij enostavno premalo – dvajset levelov v šestih misijah se ne sliši tako malo, a če povem da to ne znese niti za osem resnih ur igranja je to ogromen minus.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Sovražnikov je veliko različnih. Njihova zunanjost se spreminja glede na kakšni misiji smo. Snežne bodo imele belo oblečene vojake, ostale pa v klasičnih uniformah. Vrste so naslednje: oficir, vojak, pes, tank, top, šestcevni raketomet, letalo,... Umetna inteligenca je na doslej najvišji ravni, vsaj kar se tiče sovražnikov. Te se znajo skrivati, postavljati pasti, streljati izza vogalov, bežati, klicati pomoč,... Žal so vaši sotrpini še zmeraj predvsem za kanonfuter. Včasih vam še celo pomagajo in ustrelijo kakega nepridiprava (v Omaha Beach se sicer res dobro skrivajo in streljajo a to je le en level) a dejstvo je, da ne poznajo samoohranitvenega nagona. Naj dam primer. Ste na pokopališču z cerkvijo v sredini. V cerkvi so trije mitraljezi z strelci. Vi tečete za prvi nagrobnik, kjer se skrijete in čakate. Vaš kamerad namesto, da bi naredil enako, fletno stoji (!!) in strelja na cerkev. Da ni nobenega ubil in da ni preživel tri sekunde vam je verjetno jasno.