
Grafika: |
9 |
Zvok: |
9 |
Igralnost: |
8 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
7 |
Skupaj: |
83% |
|
|
Igra pač pozna klasična načina, to sta »Arcade« in »Rally«. Arcade je tekmovanje večih voznikov skupaj, proge pa so krožne. Edina napaka tega načina je da ne pozna sovoznika. Ravno zaradi tega pa je ta način hudo težaven saj do konca kroga ne veste, kam zaviti in kakšen ovinek vas čaka. Pozna pa ta način še eno slabost in to so dolge proge. Nezaslišano je tiščati gas neprestano deset minut (pri nekaterih progah je krog dolg celih 8km!), medtem pa paziti da se ne dotaknemo kakšnega sotekmovalca ali pa on nas, kajti v tem primeru vam avto hudo zaniha in takoj izgubite dragocen čas. Škoda je tudi da ne moremo nastaviti števila krogov na manj kot tri, saj so določene proge (npr: Kenije) precej dolge in zato nezanimive, saj v celem krogu ni nobenega ostrejšega ovinka.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Druga plat je »Rally« način, ki je razdeljen na prventsvo, posamezni rally (npr: Rally Rusija), vozite lahko posamezno stezo, ali pa lov za časom. Posamezni rally se odvija v petih državah, te so: Rusija, Kenija, Finska, Švedska in Švica. Vsaka država ima šest stez, le Rusija jih ima osem. Posamezni rally se od prvenstva razlikuje le v tem, da vozite v eni državi in ne vseh petih. Pri posamezni stezi se enostavno odločite za državo v kateri boste dirkali in njeno stezo. Lov za časom, pa je dobro znani način z duhcem, posnetkom vaše najboljše vožnje. Vozite le eno stezo v izbrani državi.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Čas je da si izberemo svoj avtomobil. Predstavljam vam: Mini Cooperja, Fordovega Lotusa Cortino MK1, Volvota 122 Amazon, Saab 98 V4 ,Fiatovega Abartha 600 (fičak), Lancio Fulvio Coupe, Oplovega Kadetta Rallye, Alfa Romeovo Giulio GTA, Fordovega Escorta AS 2000, Alpina A110 1600S in nazadnje še Lancio Stratos HF. Avtomobili se ločijo po načinu prenosa moči. Ta je lahko na sprednjih kolesih ali pa na zadnjih. Tako vam za začetek priporočam enega izmed sprednjekolesnikov, torej Minija, Saaba ali pa Lancio Fulvio. Ostali avtomobili imajo pogon na zadnja kolesa in so precej težko obvladljivi, predvsem zadnji trije (escort, alpine, stratos). Predvsem Stratos je avto zase, kajti njega obvladanje je prava mojstrovina. Res pa je da je najmočnejši in s tem najhitrejši, a le če ga obvladate. Tako, avtomobil imamo, sedaj pa se podajmo na naš prvi Rally. Svetujem vam da najprej odpeljete prvenstvo, kajti tako odklenete vse proge, ki jih boste odvozili v prvenstvu. Pa še tovarniško izvedenko svojega avtomobila dobite.