Grafika: |
8 |
Zvok: |
8 |
Igralnost: |
8 |
Vrednost: |
7 |
Subjektivno: |
8 |
Skupaj: |
77% |
|
|
Aprila lansko leto smo se ljubitelji vojaških streljačin lahko prvič srečali z igro Vietcong, ki je s svojim lepim izgledom, napeto zgodbo in zelo dobro igralnostjo zasvojila kar nekaj ljubiteljev tovrstnega žanra. Tokrat imamo pred seboj prvi dodatek imenovan Vietcong: Fist Alpha, ki na prvi pogled sicer ne prinaša veliko novosti, a jih je ravno toliko, da bodo nekatere zopet zasrbeli prsti in se bodo z veseljem podali nazaj v džunglo. Pa poglejmo kaj se skriva v njem in kako dober je.
Klikni na sliko za večjo različico |
Tokratna zgodba se odvija pred dogodki, katerih smo bili deležni v prvotni igri. Znajdemo se v vlogi narednika Warrena Douglasa, ki bo s svojim pristnim južnjaškim naglasom poveljeval praktično isti skupinici elitnih vojakov, ki jih vsi že dobro poznamo. Ker smo bojevanja v neprehodnem zelenju že dobro vajeni, nam igra takoj zada prvo nalogo in že smo na poti k reševanju izgubljenega pilota. Tudi tokrat bomo uživali v velikem izboru orožja, ki je tokrat še dopolnjen. Omeniti velja predvsem novo puško M14, ki ji lahko nataknemo tudi optiko, pa pristnega Scorpiona in izredno priljubljeno Stenko, ki nam bo prišla prav v misijah, kjer Čarliji ne smejo zaznati naše prisotnosti.
Enoigralskih misij je v primerjavi z originalom bore malo. Vsega skupaj za kakšen dan garanja, na višjih stopnjah pa morda kak dan več. Tokrat bomo priča gradnji baze Nui Pek, sklepanju zavezništva z domorodci, na koncu pa nam igra pripravi čisto pravo "stealth" misijo, ki pa žal ni preveč posrečena. Rovi so nam tokrat prihranjeni. Parkrat se bomo le spustili pod zemljo a za kratek čas in tekanja v krogu tokrat ne bo.
Klikni na sliko za večjo različico |
Način igranja je ostal isti. Torej poveljevanje članom skupine s preljubim vodičem na čelu, ki bi ga včasih z veseljem brcnili v zadnjico, naj se malo podviza. Še vedno je tu občasen problem, ko se soborci prerivajo namesto da bi šli mimo. A to ni nič v primerjavi z neposlušnostjo, ki jo izkazujejo in zna biti kritična sploh v misijah, kjer je potrebno napredovati tiho in neopazno. Včasih se vam bo zgodilo, da boste dali ukaz "stoj", oni pa bodo jurišali na sovražnika in posledica bo seveda "quick load" in ponoven poskus. Na drugi strani so Čarliji še vedno precej premeteni in se izkažejo za zelo spodobne nasprotnike, razen v zadnji misiji, kjer včasih ne zaznajo smrti prijatelja, ki sedi zraven njih. Bolj spretni so v opazovanju, saj nas kljub plazenju med listi kaj hitro opazijo in sprožijo alarm.