 Klikni na sliko za večjo različico |
Vsi liki, tudi tisti ki jih trenutno nimate v druščini, dobivajo izkušnje (experience), ki jih seveda pridobivate z odstranjevanjem sovragov in reševanjem raznih nalog. Ko dosežete določeno število experience pointsov dobite na voljo izboljšave. Teh je kar nekaj: strenght, persuade, wisdom, inteligence, uporaba raznih skillov (light saber skill, two handed fighting, sniper shot...) in pa seveda sami Forci. Teh je zelo veliko, a imamo zaradi dokajšnje lahkosti in dostopnosti možnost preizusiti večino njih. Tu je force wawe, force push, choke, kill, statis, drain life, heal in cure in še in še...Skratka, možnosti za vlaganje točk je veliko. Forci se delijo tudi na svetlo in temno stran. Sicer oboji lahko uporabljajo vse, le da so določeni "cenejši" za eno, drugi pa za drugo stran.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Now comes the best part. Vsak lik ima svojo zgodbo (razen droida ;). Tako skozi igro spoznavamo njegovo preteklost in če dovolj dolgo vrtamo vanj, se nam slej ko prej ponudi možnost, da mu pomagamo doseči nekaj, kar je povezano samo z njem in ne z našim glavnim questom. Seveda je pri pogovoru z liki treba brenkati na pravo struno. Eden izmed druščine je naprimer tečen starec, in že en napačno izgovorjen stavek lahko pripelje do tega, da vam stari nergač ne bo dovolil nadaljnjega "zasliševanja". No, na srečo gre z ostalimi liki lažje. Pogovorna drevesa so hudo razvejana in lahko rečem da so boljša kot v Gothicu. Vsak, ki kaj da na miroljubno rešitev problema, bo to zelo cenil, saj se z pogovori da rešiti marsikateri spor (sploh če imamo razvit Persuade). Na srečo velja tudi obratno. Skoraj vse se da pretepsti. Nasploh je KOTOR taka igra, ki bi ga država z lahkoto uporabljala v svoje namene.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Zakaj? V igri smo lahko bodisi dobričina, bodisi ultimativen Badass mofo (lahko pa smo tudi nekje vmes). Tisti, ki brez najmanjšega odpora deluje na Dark side, je definitivno znotraj svojega srca vsaj malce podoben Hitlerju. Namreč, vsak si verjetno želi igro, ki mu dovoljuje da postane zloben. Zloben kot sam vrag. In KOTOR mu to možnost daje. Tu je vse, od "podjebavanja" in zafrkavanja ter zaničevanja svojih kolegov, krutosti, ko ubijete nedolžne ljudi in trdosrčnosti, ko odklonite pomoč nekomu, ki vas zanjo prosi. Brez pretiravanja lahko rečem, da igra na Dark side sčasoma pripelje do tako težke odločitve, da sem po njej dobesedno ugasnil igro in šel delati nekaj drugega, ker sem se počutil slabo zaradi tega kar sem storil. In ne, z mano ni nič narobe, isti občutek so imeli vsi, ki so igrali na Dark side. In tisti, ki to naredi brez občutka krivde, je prav gotovo poosebljeni hudič, ki ga mora država čimprej spraviti v karanteno :).
Po drugi strani pa zlobneži v igri niso kar tako in njihova zgodba je predstavljana tako kot se za gre. Tudi Republika ni angelček, tako da lahko rečem da sta obe zgodbi predstavljeni superiorno. Vsaka ima svoje pluse in svoje minuse, akoprav krutosti temne strani ne gre oporekati. Tako je podrobno razložen Sithovski način življenja in njihova filozofija, ki je marsikomu pisana na kožo.