
Grafika: |
8 |
Zvok: |
9 |
Igralnost: |
10 |
Vrednost: |
9 |
Subjektivno: |
10 |
Skupaj: |
91% |
|
|
BioWare does it again. Tako sem si zamišljal začetek opisa te odlične igre, vse odkar sem jo prvič poskusil. Fantje pri BioWaru nas redko razočarajo in so se pri mnogih zapisali z zlatimi črkami z eno najboljših serij, Baldur's Gate. Igra, za mnoge kultna, je še danes kljub svoji starosti zelo igrana. In ko je klapa najavila, da kani izdati igro na podlagi Star Wars, ki bo mešanica Gothica in Baldur's gatea, se je mnogim prikazala Mati Marija. Verjetno ni potrebno poudarjati, da je glavna privlačnost in atrakcija igre neverjetna zgodba, ki vas ne izpusti izpred računala dokler je ne dokončate. In, sprijaznimo se, dobra zgodba je tisto, za kar se v igrah nenavsezadnje tudi gre. In ob poplavi takih in drugačnih "plehkih" naslovov, je Star Wars: KOTOR prava osvežitev. Hip hip hura!
 Klikni na sliko za večjo različico |
Vsa zadeva se odvija 4000 let pred vzponom galaktičnega imperija, se pravi naš pritlikavec Yoda ne bo rojen še kar lep čas. A to ni razlog, da bi republika počivala. Vsa galaksija je namreč v globokih škripcih, saj jo na vseh možnih frontah oblegajo Sithi, pripadniki Temne sile, na čelu z Darth Malakom, Sith Lordom. Slednji je bil včasih pripadnik svetle strani, služil je Republiki, skupaj z Revanom sta krojila usodo galaksije na svetli strani. Ko sta porazila svoje nasprotnike, pa sta namesto domov zavila v temo in se iz nje vrnila zlobna in opremljena z vojsko, namenjena razdejati Republiko. A ker se ta ni dala kar tako, so Revanu, močnejšemu od obeh, nastavili past in ga ubili... Tako je Darth Malak postal en in edini in na njem leži, da zavzame galaksijo.
 Klikni na sliko za večjo različico |
No, naša zgodba pa se začne, ko se kot nepomembnež zbudimo na ladji, ki je pod napadom Sithov. Ker ladja strmoglavi, je naša glavna naloga da na svetu Taris najdemo Bastilo, katere Battle Meditation je v bitkah postala nepogrešljivi dejavnik za končni rezultat. In tako vstopimo v svet Star Warsa in bolje je, da na tem mestu neham z zgodbo, preden povem kaj preveč. Pogled je isti kot v Gothicu, le da je vodenje izvedeno precej drugače. Igro je najlažje namreč voditi z miško (držimo gumbek za tek, potem pa obračamo miško). Malce nenavadno na začetku, a se zadeva kmalu izkaže za nadvse praktično stvar. Prav tako naš model ne bo skakal, plezal ali plaval. Bojev ne bijemo sami, saj so potezni. Ko naš heroj opazi nasprotnika, se igra sama ustavi (ali pa jo ustavimo sami) in naši grupici damo navodila, kaj morajo narediti (vrsta udarca, met granate, uporaba sile...) in koga napasti. Ko igro zopote zaženemo, se začne boj in naši možiceljni bodo poskušali več ali manj uspešno izvesti napad. Boji so zanimivi in lepi na pogled, ter do neke mere tudi taktični. Morda naj na tem mestu omenim, da AI sicer ni na najvišji ravni.