
Grafika: |
9 |
Zvok: |
7 |
Igralnost: |
6 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
6 |
Skupaj: |
73% |
|
|
Torej kot že prejšnje FIFE ima tudi WC odlično grafiko, posebej stadioni so izjemno lepo zmodelirani in sploh izgledajo zelo resnično. Kot smo že vajeni, so tudi predstavitve vrhunske (vendar to še ne naredi vrhunske simulacije nogometa). Tudi igralci so narejeni izjemno lepo in zdaj so največje zvezde lepo prepoznavne npr: Kahn je končno podoben Kahnu itd. Zdaj se igralci premikajo res zelo življenjsko, bolj kot kdarkoli prej. Po vizualni plati Wc2002 ne gre zamerit prav ničesar. Posvetimo se zdaj igralnosti, ki bi mogla biti glavna točka igre.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Takoj se vidi, da so avtorji poskušali zaiti v vode simulacije, vendar jim to ni najbolj uspelo. Spremenjen je način podajanja (zdaj je potrebno za moč podaje dalj časa držati tipko in pokaže se nekakšen meter kjer uravnavamo moč podaje) - ta način je vnesel kar precej svežine v igro. Zdaj lahko ustvarimo res lepo akcijo, vendar ta sistem se zdaleč ni tako izpopolnjen kot pri Pro Evolution Soccer, ki je res razred zase! Vidi se, da se avtorji niso preveč trudli z izboljšavo igralnosti, saj je ta takorekoč ista že dve leti in pol. Še vedno je moč preigrati celo igrišče in potem zabiti gol. Hudo moteči so tudi goli iz sredine, ki jih je v WC2002 vse preveč. Tudi umetna pamet bi lahko bila boljša, saj se vse prevečkrat vidi, da igramo proti računalniku, kar pomeni, da izvajajo do milimetra točne podaje in hudo malokrat grešijo (pri podajah), vendar ko pridejo do gola postanejo iz neznanega razloga hudo nenatančni.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Posebno poglavje so tudi golmani, ki so takorekoč »butasti«. Lep primer je, ko golmana pokličemo iz vrat. Postane hudo zmeden in ga lahko brez problemov preigravamo kolikor nas je volja in golman bo hodil za nami in nas gledal. Zaradi takih napak potem trpijo nasi živci. Ne preveč dobra poteza!!! Izvajamo lahko dosti trikov, ki pa so vse prej kot uporabni in se jih nikoli ne vidi na pravi tekmi. Primer je žongliranje s stegnom in potem z glavo, nakar se žogo ustavi na zatilju in s peto poda soigralcu. Ti triki so izdelani res lepo vendar so neuporabni.
Igramo lahko na štirih težavnostnih stopnjah, vendar na world class računalo goljufa! Zgodilo se vam bo, da boste vodili 2:0 5 minut pred koncem, nakar boste dobili 2 gola iz polovice igrišča. Prvi dve težavnostni stopnji sta za začetnike, saj računalo takorekoč ne strelja proti golu, vendar je preskok na zadnjo težavnostno stopnjo prehud.