 Klikni na sliko za večjo različico |
Pot vas bo vodila po različnih okoljih. Igro boste začeli v bolnišnici, nadaljevali v skladišču in nekakšni strahov, streljanja pa ne bo manjkalo tudi po blokih, gradbišču, garažah in podobnih lokacijah. Kmalu boste lahko opazili revolucionaren fizikalni model, ki bo omogočal manipuliranje s praktično vsakim predmetov v igri. Lahko boste prevračali škatle, vse skupaj pa se bo v najboljši luči pokazalo med uporabo Bullet Time, ko bodo ob metanju granat sovražniki leteli bo zraku in v občasnih vmesnih sekvencah podirali police ali ne padali v jaške. Bullet Time je v Max Payne 2 doživel novo izvedbo, ki jo lahko imenujemo kar Bullet Time 2. Če smo v predhodnici v upočasnjenem času skakali na vse strani, bomo tokrat poleg te možnosti imeli še drugi Bullet Time način, v katerem se dogajanje le upočasni, posebni skoki pa niso možni. V tem načinu bo Max orožja napolnil veliko hitreje in pogosto na atraktiven način, ko pa bo merilec povsem poln, se boste lahko v upočasnjenem času premikali z normalno hitrostjo.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Ta novost sicer deluje zelo super-junaško, vendar se boste nanjo morali kar lepo privaditi, saj bo v uporabi večino časa. Osebno sem prvi način Bullet-Time uporabil le parkrat, saj je novi način dovolj učinkovit. Nabor orožja se od predhodnice ni bistveno spremenil. Na voljo vam bodo pištole, puške, brzostrelke, granate, molotovke in ostrostrelski puški, orožja pa je vse skupaj malo manj kot pri predhodnici (a vseeno dovolj za pošten pokol, kot ga Max vedno pušča za seboj). Umetna inteligenca sovražnikov je na zelo visoki ravni, vendar boste kljub temu priča zatikanju ob vrata ali kopičenju na enem mestu. Igra ima tri težavnosti, ki vplivajo na število sovražnikov in pogostost zdravil. Višja kot bo težavnost igranja, več bo sovražnikov in manj bo zdravil po sobah. Ko boste igro končali na prvi težavnostni stopnji (kar vam naj ne bi vzelo več kot 6-8 ur), boste dobili dostop do ostalih dveh in pa načinov igranja New York Minute in Dead Man Walking.
New York Minute poznamo že iz predhodnice, tokrat pa gre le za tekmo s časom, kjer si boste v čim krajšem času prizadevali končati stopnjo. Dead Man Walking pa je nekaj povsem novega, kjer je Max ujet v izbranih prostorih, cilj pa bo čim daljše preživetje. Končni rezultat oz. rekord v preživetju bo moč v nedogled izboljševati, kar bo igro navidezno podaljšalo. Za ta način so razvijalci že izdali dodatne scenarije, v prihodnosti pa si gotovo lahko obetamo še kaj novosti.