
Grafika: |
9 |
Zvok: |
10 |
Igralnost: |
9 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
10 |
Skupaj: |
91% |
|
|
Konec julija 2001 je po zaslugi finskega razvijalca Remedy Entertainment in založnika Take 2 Interactive med igralce prišla igra Max Payne, ki se je s svojo napeto zgodbo in akcije polno igralnostjo vtisnila v srce mnogih igralcev po svetu. Igra je bila naravnost odlična, čeprav ni vsebovala večigralskega načina in je bila za mnoge malce prekratka. Sedaj, malo več kot dve leti kasneje, pa smo dočakali njeno nadaljevanje, Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Igra je vsaj tako dobra kot njena predhodnica, a je tudi zelo kratka. Pa poglejmo kaj je tisto, kar lahko igro Max Payne 2: The Fall of Max Payne postavi na prestol igre leta.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Glavni meni bo vsem, ki ste preigrali prvega Maxa, že dodobra poznan. Igra je začetnikom prijazna, saj ponuja možnost, da se naučijo osnov igranja; za vse, ki zgodbe predhodnice ne poznajo oz. so jo pozabili, pa je vključen povzetek dogajanja v stilu televizijskih nadaljevank, ki uporablja igrin priljubljen grafični roman, preko katerega se kasneje pripoveduje celotna zgodba. Zgodba je gotovo najmočnejša plat igre, ki bo za igralce, ki jim ni samo do golega streljanja in skakanja, verjetno najbolj atraktiven element igre. Max Payne 2 se dogaja eno leto po predhodnici, beseda "Fall" v naslovu pa se navezuje na jesen in ne na padec oz. smrt junaka. Prvi del se je odvijal v hudem snežnem metežu (torej pozimi), tokrat pa se vse skupaj dogaja v jesenskem času, ki ga spremlja močan naliv. Najbrž ni potrebno posebno poudarjati, da so razvijalci pravi mojstri v pisanju zgodbe in ustvarjanju vzdušja, saj slabo vreme med igranjem ustvari odlično vzdušje.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Zgodba skozi igro stalno skače po času dogajanja, tako da vam vse do konca igre ne bo skoraj nič jasno. O sami zgodbi ne bi pisal, saj bi vse skupaj izgubilo čar, lahko pa povem le, da je se vse skupaj vrti okoli Maxove preteklosti, umora in precej tudi okoli ljubezni. Vsi, ki ste se poglobili v predhodnico in Maxovo filozofijo, boste skozi igro lahko povlekli številne vzporednice med obema igrama. Med igranjem boste podoživeli številne dogodke, ki bodo podobni tistih iz predhodnice, posebno zanimiva pa je povezava dogajanja, ko igrate z obema likoma. Likoma? Tako je, Maxu se v igri pridruži Mona Sax, ki smo jo lahko videli proti koncu predhodnice, ko je bila ustreljena v glavo in smatrana za ubito. Večino igre boste igrali kot Max; deli z Mono pa bodo tesno povezani z Maxovo zgodbo. Za kratek čas boste lahko v akciji celo uporabljali tudi oba lika skupaj. Zelo zanimiva poteza razvijalcev.