Misijo je moč kadarkoli prekiniti, kar je vsaj ena dobra poenostavljena lastnost. Če se spomnite X-COMov, je bilo v primeru umika potrebno vse člane ekipe spraviti do plovila in nato prekiniti misijo.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Orožij je, kot sem že omenil, ogromno. Na začetku prevladujejo pištole, brzostrelke, ostrostrelske puške in minometi - vsi z resničnimi imeni in izgledi. Orožja ni mogoče kupovati, nove zaloge lahko dobite le na misijah in z zavzetjem novih misij. Verjetno boste presenečeni, ko boste videli Nezemljana, v rokah pa bo držal Kalašnikov AK-47. Hecno. A ta orožja bodo sčasoma zamenjali laserji in ostala napredna orožja, ki bodo nekaj časa koristila le sovražniku. Tu so tudi oklepi in možnosti treniranje novincev za določen poklic (ostrostrelec, zdravnik. Znanstvenik...). Igralnost je globoka, a niti približno tako globoka, kot je bila pri skoraj deset let starih začetnicah tega stila igranja. Na misijah boste srečali tudi veliko različnih vrst Nezemljanov, pri katerih so češki razvijalci dali domišljiji prosto pot - rezultat tega pa so skrajno čudna bitja, ki vam bodo grenila življenje. Večigralskega načina ni in ga tudi nikoli ni bilo, kar ni nič pretresljivega.
 Klikni na sliko za večjo različico |
In smo že pri grafiki. Ta je seveda precej solidna, čeprav pri poteznih strategijah grafična podoba nima skoraj nobenega vpliva. Okolja so dobro oblikovana, pri modelih likov in orožja se razvijalci niso preveč trudili, a to je za pričakovati. Zvočna podlaga je žal bolj kot ne povprečna. Zvoki orožja so povprečni, glasbe boste tudi slišali bolj malo, Nezemljani pa bodo molčali kot grob. Edino kar vas bo spravljalo ob živce, bodo bedasti komentarji vaših vojakov, ki bodo povrh vsega imeli še različne naglase. Minimalne zahteve za igranje so Pentium III 500Mhz, 128Mb Ram, 1.2GB prostora na trdem disku in 3D grafična kartica z 32MB pomnilnika. Igra bo povsem normalno delovala na 1,5Ghz procesorju, 256Mb Ram in 3D grafično kartico s 64Mb pomnilnika. Strojne zahteve so sicer malce visoka, a za to je že izdan popravek, ki naj bi vse skupaj malo pohitril. Igra pride na dveh CDjih v lični slovenski DVD škatli, z navodili v angleškem jeziku.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Tako, pa smo se prebili do konca opisa igre UFO: Aftermath. Verjetno ste dobili občutek, da igra ni posebno dobra in tukaj bi se kar strinjal. Razvijalci so hoteli obuditi koncept igranja, ki je zaslovel v seriji X-COM, pri tem pa so se spravili poenostavljati. Zakaj točno so igro poenostavili do mere, da bo neizkušenim igralcem povsem nezanimiva, izkušenim pa le delno zanimiva, bo verjetno za vedno uganka.