Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 6.JUNIJ 2020
/ NAPOVED /
UFO: Aftermath

Najbrž je veliko igralcev, ki postanejo malce žalostni, ko zaslišijo naslov UFO: Enemy Uknown. Altar Interactive pa so se odločili, da jih razveselijo z igro UFO: Aftermath, ki bo močno izboljšana in posodobljena različica Enemy Uknowna...
Datum objave:
29.september 2002

Avtor:
Mitja Oberč
Bookmark and Share .


Čas izida:
3.oktober 2003
Zvrst igre:
potezna strategija
Založnik:
Cenega
Razvijalec:
ALTAR interactive
Na prvi pogled bo način igranja enak kot pri Enemy Uknown. Nazdirali bomo malo skupinico vojakov, ki se bodo na različnih misijah bojevali z nezemljani. Da pa igra ne bo taka kot ostali X-COMi in Jagged Alliance, bodo skrbele lastnosti, kot so simultano planiranje poteznega boja, naključno generirane misije, močni elementi igranja vlog in nezemljanska stran z veliko tehnologije in posebnimi sposobnostmi. Zgodba je zanimiva: nezemljansko plovilo pride v orbito Zemlje in spusti oblake spor v atmosfero. Spore se hitro množijo in zaprejo pot sončnim žarkom. Teden dni kasneje začnejo spore deževati na površje in iztrebijo večino življenja. Preživi samo izorirana skupina ljudi, skrita v bunkerjih v podzemlju. Po nekaj tednih se spore razgradijo in površje postane spet primerno za življenje. Prvi cilj preživelih je, da vzpostavijo stik med sabo in vrnejo udarec.

UFO: Aftermath je sestavljen iz dveh delov, strateškega in taktičnega (v slednjem bo preživeto največ igralnega časa). Strateški pogled bo predstavljal globus, na katerem bodo vidne baze, plovila in nezemljanske aktivnosti. Torej nič novega ga ljubitelje XCOMa. V strateškem načinu bodo padale odločitve o raziskovanju, izdelavi, gradnji baz in taktičnih misijah. Baze bodo večih vrst, raziskovalne, nabiralne (za bio maso) in vojaške.
Taktični del bo vseboval veliko novost glede na ostale Xcom igre. Igralcu ne bo več potrebno čakati igro, ampak bo igra čakala igralca. To pomeni, da v igri ne bo več sovražnikove poteze. Igralec bo izbral vojaka in mu ukazal, naj se premakne na določeno mesto. Vojak se ne bo premaknil, ampak se bo pojavila črta na mapi, ki bo vodila do željenega mesta. Prikazal se bo čas, v katerem bo vojak prispel na željeno mesto. Nato bo moč ukazati, ali naj se vojak premakne, začne streljati, napolni orožje itd. Po pritisku na poseben gumb bodo vojaki izvršili ukaze. Če se bo zgodilo kaj nepričakovanega, se bo igra zaustavila in dala možnost novih ukazov. Vojaki ne bojo imeli umetne inteligence, delali bodo samo to, kar bo igralec želel.

Taktične misije bodo naključno generirane in se bodo dogajale na podeželju, v mestih, podzemnih bazah in sestreljenih NLPjih. Vsak vojak bo imel šest lastnosti in temu primerno število sposobnosti. Vrednosti bodo le od 1 do 7, zato bo vsak napredek imel velik vpliv na sposobnosti vojaka. S točkami izkušenj bo moč lastnosti razvijati po lastni želji.

Skratka, vsi ljubitelji serije Xcom ne spreglejte UFO: Aftermath, ko bo zunaj. To bo igra, na katero čakate že več kot pet let...

Tudi vi nestrpno pričakujete igro UFO: Aftermath?
Delite svoje navdušenje s somišljeniki v forumu >>>





Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2020 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.