Igra bo predstavila nov grafični pogon in moderno vojaško opremo v kompleksnih okoljih. Igralci bodo imeli priložnost obuti čevlje marincev in kopenske vojske Amerike ter avstralskih obrambnih sil. Igra, ki bo imela pridih simulacije, bo osnovana na resničnih vadbenih pripomočkih, ki jih uporabljajo zgoraj naštete vojaške sile. Igralno področje bo obsegalo več kot 200 kvadratnih kilometrov ozemlja in nasprotnikov nikakor ne bo pametno podcenjevati – inteligenca računalnika bo predstavljala resničen izziv na bojišču. Pomembno bo seveda ohranjati življenja sebe in drugih, bo pa k večjemu odstotku preživelih vojakov (ali pa obratno) pripomogla pisana izbira vozil, tudi oklepnikov in letal.
Grafični pogon bo baziral na DX9 tehnologiji z High dynamic range izrisovanjem, življenjskimi animacijami soborcev, vse to pa bo zavito v ogromno ozemlje z veliko posebnimi efekti. Okolja bodo bogata s teksturami, ki se ne bodo ponavljale, gosto poseljeno in hkrati tudi večje ozemlje (večje kot izvirni Flashpoint in dodatek Resistance skupaj) bo zagotavljalo veliko ur zabave, saj so razvijalci podvojili število sodelujočih na enem zemljevidu; pa tudi na spreminjajoče vreme in divjo populacijo živali niso pozabili (Deer Hunter :D - saj Američani tako ali tako streljajo divje živali tudi z civilno predelanimi Barret .50cal puškami. V osnovi so barreti protimaterialne puške, tako da gre naboj skozi Valuka čez oba oklepa).
Seveda pa grafični pogon z čudovitim ozemljem ni dovolj za užitek, zato bo igralec imel na voljo ogromno izbiro modernega orožja in vozil, učinkovit AI (velja za obe smeri merka), velik otok z mesti, popolnoma uporabnimi stavbami in seveda novo, modernejšo zgodbo. Zgodba je osnovana na resničnih dogodkih (no, če bo Jugoslavija še ne vemo), prav tako pa taktika in politično dogajanje.
Močna točka Flashpointa in tudi te igre je seveda večigralstvo, ki so ga še bolj razvili. Bitke bodo daljše, v njih pa bo lahko sodelovalo več kot 60 igralcev skupaj ali proti računalniško vodenim igralcem, možno se bo vklopiti v že obstoječo igro, obljubljajo pa tudi nekaj novih, še nevidenih načinov igranja. Seveda ostaja skupno igranje kampanje, igra pa bo podpirala modifikacije, kot Flashpoint.
Prav to pa je pomembna plat igre, ki bo poleg vsega naštetega vsebovala tudi urejevalnik scenarijev, veliko skriptanih funkcij in posebnim vmesnikom za nadzor nad dodatki, ki bo omogočal igranje kampanje ali večigralstva z novimi dodatki
Skratka, obeta se nam dobra igra, iz katere bodo razvijalci zagotovo še bolj izpilili nadaljevanje Flashpointa, ki je prav tako v razvoju.