Določen dekret na primer pozitivno vpliva na meščanstvo, a ni po godu kmetom in tako preko celotne igre vse skupaj "prekladamo", dokler niso vsi kar se da zadovoljni. Občasno se naše province soočajo tudi z "izrednimi" dogodki, ki so bodisi resnična zgodovinska dejstva (kuga, opažen komet na nebu …) ali pa izmišljeni dodatki. V vsakem primeru vas čaka natančna razlaga posameznega dogodka, na katerega pa lahko odreagirate na različne načine. Od vaše reakcije je nato odvisno, kako bo to vplivalo na posamezno družbeno strukturo, oziroma na vaš ugled in finančni položaj.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Ko že omenjam ugled naj povem, da je slednji pomemben zaradi samega točkovanja, ki lahko doprinese h končni zmagi. Eden od dveh načinov zmage je namreč, da imate ob koncu igre (leta 1340) največ točk med vsemi šestimi sodelujočimi frakcijami. Te točke dobivate za svoj ugled, ta pa je odvisen od vojaških zmag, razvitosti provinc, reakcij na prej omenjene izredne dogodke in tako dalje. Drugi način zmage pa je, da zasedete ozemlja preostalih petih frakcij, za kar pa seveda potrebujete spodobno vojsko. Ta se gradi zelo počasi, saj lahko znotraj posamezne province gradite le eno enoto naenkrat. Nič hudega, saj se vaši nasprotniki na začetku nahajajo nekaj provinc stran od vaše. Med vami in pa preostalimi petimi frakcijami, ki jih morate premagati, se namreč na zemljevidu nahajajo še nevtralne province, ki imajo prav tako svojo infrastrukturo, vojsko… Če boste hoteli priti do svojih nasprotnikov, boste torej morali prej zasesti nevtralna ozemlja, kar pa ni ravno težko, saj slednja ne nudijo večjega odpora. Druga možnost je, da z njimi sklenete zavezništvo in imate tako nemoten prehod preko njihovega ozemlja. Vsekakor je primerneje ozemlje zasesti, saj lahko tako z več provincami "pridelujete" več enot naenkrat. Obstaja pa tudi tretja možnost in sicer napad z ladjevjem, seveda pod pogojem, da je sovražnikovo ozemlje locirano ob morju.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Umetna inteligenca ni ravno svetla plat igre. Občasno vam bodo vaši nasprotniki napovedali vojno, kar lahko preprosto razrešite tako, da jim takoj ponudite mir, ki ga bodo začuda tudi takoj sprejeli. Tudi če se boste z njimi spopadli, jim odvzeli provinco in nato ponudili mir, bodo to sprejeli. Edina razlika je, da bodo v tem primeru najprej predlog zavrnili, a bodo po treh do štirih zaporednih klikih na "peace offer" popustili in vse bo spet po starem. Diplomacija je nasploh šibka stran igre, saj razen ponujanja daril, sklepanja zavezništva in pa napovedi vojne, kaj več ne uspete storiti.