Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 5.MAJ 2024

Master of Orion 3

Tudi po nedavno izdanem popravku Master of Orion 3 ostaja prava katastrofa. ki mu niti nadaljnji popravki ne bodo kaj dosti pomagali. Zakaj ? Preberite si nadaljevanje...
Datum objave:
17.avgust 2003

Avtor:
Matjaž Plotajs

Igro je posodil:
Igro je posodil Colby d.o.o.
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 3 od 6  

Raziskuje se 6 področij (ekonomija, matematika, energija, biologija, fizika, sociala) in to vse naenkrat, pri čemer lahko igralec le procentualno določi, kateremu področju naj se posveča več pozornosti in kateremu manj, nikakor pa ne more odločati, da določene tehnologije ne razišče, ker jo bodisi ne potrebuje ali pa jo bo že dobil preko vohunskih dejavnosti. Tako se raziskuje vse po vrsti ali pa nič.


Klikni na sliko za večjo različico
Finance so zopet komedija zase, saj jih lahko še tako dodobra preučite, preračunate in seštevki se vam ne bodo izšli. Omenil bi samo davke, ki so različni za vsak planet posebej in jih določite, da uganili ste, na vsakem planetu posebej. Toda kaj ko nato obstaja še okenček, kjer lahko ponovno določite davek, ki pa je tokrat skupen za vse planete, hkrati pa določite še davek na zbran denar od prejšnjih dveh obdavčenj. Vam je kaj jasno ??? Največji hec pa je v tem, da se prihodki na posameznih planetih nikakor ne izidejo, kar sem v začetku pripisoval lastni neumnosti. Prav zato sem, po uri računanja že pošteno razkurjen, poklical prijatelja, ki pravkar zaključuje univerzitetni študij matematike in ne boste verjeli, tudi njemu številke niso bile najbolj jasne. Vse kar sva uspela ugotoviti, da gre pri posameznem planetu za dvojno obdavčevanje (???), nakar se zbrani prihodki obdavčijo še enkrat in to naj bi bilo tisto kar se nabere v skupni blagajni imperija. A kaj ko tudi številke v skupni blagajni odstopajo od številke na vrhu zaslona, ki naj bi prikazovala trenutno finančno stanje. Da ne omenjam, kako nad financami zopet bedi finančni upravitelj (tega lahko vsaj izklopite), tako da ne glede na vaše nastavitve davčne stopnje poskrbi, da je blagajna vedno v pozitvnem stanju.


Klikni na sliko za večjo različico
S prijateljem matematikom (hvala Mateju za potrpežljivost!) sem se nato lotil še drugega popolnoma nelogičnega področja in sicer gre za proizvodnjo. Vaš planet je namreč razdeljen na več regij, katerih število je odvisno od velikosti planeta. Vsaka regija je primerna za določeno dejavnost. Tako je na primer ravnina primerna za kmetovanje, gorati predeli pa za industrijo ter proizvodnjo mineralov. Ko vaši pomočniki zgradijo potrebne kmetije, rudnike, laboratorije..., vam za vsako področje napišejo, koliko se proizvede posamezne dobrine in koliko porablja. Kaj kmalu boste ugotovili, da so tudi tukaj seštevki zelo nenavadni in ne preostane vam drugega, kot da jim verjamete.

Na proizvodnjo posameznih dobrin namreč vplivajo zelo različni dejavniki, ne le število proizvodnih enot (kmetije, tovarne, laboratoriji). Pomemben je tudi vpliv same vrste vladanja, morebitnih voditeljev, morale delavcev ter nenazadnje koliko denarja namenjate posamezni proizvodnji.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
25. februar 2003
Zvrst igre:
potezna strategija
Založnik:
Infogrames
Razvijalec:
Quicksilver Software



Vse slike iz igre (36)


>
20.julij 2003:
Popravek igre Master of Orion 3
>
12.april 2003:
Popravek igre Master of Orion 3
>
7.april 2002:
Napoved igre Master of Orion 3
>
Povezava na uradno stran igre Master of Orion 3


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.