Naga je rasa morja, zato jih boste našli samo v plitvi vodi. Imajo nekaj zelo zanimivih enot, kot so želve, kače in kuščarji. Izgleda, da se je Blizzard skozi leta naučil delati zanimive in predvsem različne misije, saj so le redke misije tipa "zgradi bazo in uniči nasprotnika". Največkrat vam bo dana četa sestavljena iz različnih enot in enega ali dveh herojev. To skupino boste nato vodili skozi tunele, labirinte ter prostrana okolja. Na poti boste morali večkrat izbrati določeno pot, se pravi levo ali desno, še prej pa vam je predstavljeno, kaj vas čaka na posamezni poti. Nekatere misije so zelo težke zaradi kontroliranja dveh različnih ras naenkrat. V nekaj misijah pa se bo vaš heroj znašel popolnoma sam. Orki so iz glavne zgodbe izrinjeni, vendar je na voljo bonus kampanja, ki je prav tako zabavna.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Novosti je veliko. Vsaka rasa dobi po enega novega heroja. Ni slabo omeniti, da je tokrat magija še bolj izrazita in nujno potrebna za uspeh, saj imajo sedaj heroji izredne moči, ki jih pridobijo z novimi uroki in zmožnostmi. Omenimo le zmožnost postavljanja barak in mestnih hiš, kar izredno prav pride, ko si šele začenjate ustvarjati imperij. Dodanih je tudi 14 novih vojaških enot, veliko nadgradenj za bojne stroje, nevtralnih zgradb in banditov ter za vsako raso unikatna stavba, kjer lahko kupite in prodajate različne zvarke in uroke. Lepo presenečenje je, da so v igro ponovno vključili ladje. Stvar je sicer zelo preprosto narejena, vendar simpatična. Imamo 3 vrste ladij, in sicer transportne, uničevalne in bojne. Priročen je tudi kazalec zasedenosti ladje, saj smo se do sedaj pri cepelinih večkrat ušteli pri natovarjanju. Okolja v igri so raznovrstna. Že znana okolja popestrijo 3 nove lokacije, in sicer potopljene ruševine, vznožje in gora Icecrown ter odrezan svet, ki je dostopen le prek portalov in močno spominja na planet Mars.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Dobre strani igre so vsekakor vse že omenjene novosti ter sama zgodba, ki je odlična. Igralnost igre je resnično ena najboljših iz zvrsti, vendar vseeno bode v oči nekaj napak. Če vodite veliko skupino, boste kaj kmalu ugotovili, da upravljanje ni tako preprosto. Velikokrat se boste morali ukvarjati s podrobnostmi, kot je premikanje posameznih enot, saj si vaš heroj ne bo sam našel poti iz "gužve". To zna biti posledica premajhnih poti, ki so še vedno linearne. To bi lahko razvijalci že odpravili. Omenili smo že, da zgodba lahko bega igralca, saj skače iz ene osebe na drugo.