Večigralskega načina Tomb Raider: The Angel of Darkness nima... To ni nič čudnega, saj ga tudi nikoli ni bilo v preteklih delih serije.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Grafika je ena izmed dobrih stvari, saj je v koraku s časom, a zaradi nje precej trpijo slabši sistemi. Lara je zmodelirana odlično, prav tako dobra so okolja. predmeti in posebni učinki (eksplozije in ogenj naprimer). Zvočni efekti so tudi na visoki ravni in niso nadležni, začuda pa pri zvoku ni hroščev. Pri grafiki namreč občasno so. Minimalne strojne zahteve za igranje naj bi bile Pentium 500Mhz procesor ali enakovreden, 128 MB Ram, grafična kartica z 32MB pomnilnika in podporo DirectX9. Na takem sistemu bi igra komaj da delala, vendar mislim da na takem ne bi nihče užival. Za normalno igranje brez zatikanja in vsemi detajli na najvišji stopnji pa je potreben sistem z 1.5 Ghz Pentiumom ali Ahtlonom, 512 Mb Ram, DX9 kompatibilno grafično kartico s 64mb ram in okoli 1GB prostora na trdem disku. Igra pride na dveh CDjih.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Pa smo se prebili do konca opisa. Tomb Raider: The Angel of Darkness je igra, ki je obetala veliko, na koncu pa ponudila zelo malo dobrega. Igre ne bi priporočil nikomur, edino najbolj zvestim igralcem serije, ki so pripravljeni trpeti ob igranju in jih vse napake ne bi preveč motile. Torej, če vas moreča kamera in obupen nadzor nad likom ne motita in ste pripravljeni odšteti denar le za gledanje Larinega oprsja in dolgih nog (kamera presenetljivo omogoča, da to vidite večino časa), vam lahko to le odsvetujem - preprečiti pa seveda ne morem. Igra pa potrebuje par poštenih popravkov, ki bi popravili kamere in nadzor, kar bi jo naredilo normalno igralno. No ja, naslednja Tomb Raider igra bo izšla junija 2005, razvili pa jo bodo novi razvijalci. Upajmo, da se bodo pošteno potrudili, Core Design pa naj se malo zamisli nad seboj.