Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 4.MAJ 2025

Tomb Raider: The Angel of Darkness

Tudi če bi Lara imela še malo daljše noge in večje prsi, Tomb Raider: The Angel of Darkness ne bi bila dobra igra. Zakaj je temu tako, lahko izveste v opisu...
Datum objave:
31.julij 2003

Avtor:
Mitja Oberč

Igro je posodil:
Igro je posodil VideoTOP d.o.o.
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 3  


Klikni na sliko za večjo različico
Zgodba je precej zanimiva in je najbrž eden od razlogov, zaradi katerih bi igralec sploh vztrajal pri igranju. Vendar največji problem se skriva v igralnosti, ki je pravzaprav obupna in precej težka. Glavni razlog za to je vodenje lika, ki je katastrofalno. Med časom, ko pritisnete tipko in odzivom Lare je viden zamik, zaradi katerega se bo Lara, ki naj bi bila prava atletinja, premikala kot da bi jo pred časom povozil avtobus. Včasih bo od vas zahtevana velika mera natančnosti (recimo pri skakanju iz strehe na vrv ali kaj podobnega), vendar zaradi obupnih kontrol te natančnosti ne boste mogli doseči. Če mislite, da se boste mukam izognili z uporabo gamepada, se krepko motite, saj igra podpira le tipkovnico in do neke mere tudi miško. Vendar problem ni v tipkovnici ali miški, temveč v igrini kodi, zato boste v vsakem primeru trpeli ob obupnem nadzoru, ki vam bo počasi požrl živce.

Kot pri vseh igrah te serije, ima tudi tukaj Lara nahrbtnik, v katerega se spravljajo orožja, naboji, paketi prve pomoči in tudi denar (evri). Sovražniki so več ali manj zabiti in ne predstavljajo večje nevarnosti. S strelnim orožjem jih je možno hitro odstraniti, saj je Lara zelo natančna (vsaj nekaj dobrega). Okolja v igri so načeloma dovolj velika in odprta, nekatera pa so precej majhna in utesnjena. Naleteli pa ne boste na nič kaj revolucionarnega; gledati bo le potrebno, kaj bi naslednje preskočili in kje bi dobili ključ za zaprta vrata. Če se boste prisilili igrati, se boste morda celo navadili na kontrole in igranja bo skoraj da užitek.


Klikni na sliko za večjo različico
In smo že pri dobrih in ponovno slabih lastnostih. Med dobre lastnosti bi lahko šteli grafiko, ki prvič v zgodovini serije izkorišča napredne grafične funkcije in zvočne efekte, ki so zares odlični; ne smemo pa pozabiti na izgleda Lare, ki bo marsikaterega igralca vsaj nekaj časa držal za računalom. Posebno so se potrudili tudi z animacijami likov, ki so tokrat kar realne in zadovoljive. Na srečo možnosti shranjevanja niso omejene, tako da boste lahko skoraj na vsakem koraku shranili igro - saj nikoli ne veš, kdaj bo Lara zaradi zamika pri kontrolah padla s strehe ali se zvrnila v kak prepad. O slabih lastnostih sem že pisal; torej obupna kamera, nadzor in že malo obrabljena zgodba (skrivnostni artefakti, zlobne organizacije... že videno in preigrano). Včasih se bo hitrost delovanja igre drastično zmanjšala, razlog pa neznan. Imam občutek, da tudi razvijalci ne bodo kmalu ugotovili, kaj se je dogajalo pri razvoju igre.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
1. julij 2003
Zvrst igre:
3D akcijska
Založnik:
Eidos Interactive
Razvijalec:
CoreDesign



Vse slike iz igre (28)


>
26.september 2003:
Popravek igre Tomb Raider: The Angel of Darkness
>
27.marec 2002:
Napoved igre Tomb Raider: The Angel of Darkness
>
Povezava na uradno stran igre Tomb Raider: The Angel of Darkness


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.