Ko se boste navadili na dirkalnik in začeli uživati, lahko postopoma izklapljate pomagala in si tako postopoma pričarate zelo realno fizikalno podobo F1 dirkalnika.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Zanimivo je na primer občutiti razliko med najnovejšim Ferrarijem in pa Minardijem, ki je več kot očitna, tako pri pospeševanjih, končni hitrosti, oprijemu in nenazadnje zvoku motorja. Med vožnjo imate na LCD zaslonu možnost vpogleda v različne podatke (količina goriva, pozicija v dirki, število krogov do konca, oziroma do naslednjega postanka, pregled škode, obrabe in temperature gum…), pri čemer je letos dodan še prikaz temperature motorja, olja in zavor. Na voljo vam je tudi "launch control", ki je zelo prepričljiv, saj vas dobesedno izstreli proti prvemu zavoju. Enako seveda velja tudi za vse ostale konkurente, zato le previdno in nikar ne pozabite na znameniti rek - "You have to finish first to finish first".
 Klikni na sliko za večjo različico |
Sama dirkališča so izredno natančno dodelana, kar se lepo pokaže v Monaku, kjer ustvarjalci niso pozabili niti na znamenito "grbino" tik pred vstopom v Mirabeu. Tako kot v resničnih dirkah, morate hribček obvoziti, sicer dirkalnik za trenutek izgubi stik s podlago, kar zna biti zelo neprijetno za vaše podvozje in pa stabilnost ob samem pristanku. Tudi pri najpočasnejšem ovinku v celotnem koledarju F1, pri znamenitem Grand Hotelu vam prednje levo kolo, tako kot v realnosti, za trenutek ostane v zraku in se ob dodajanju zavore popolnoma zaustavi, kar je iz samega kokpita zelo lepo vidno. Enako spektakularen je znameniti ovinek Eau Rouge na dirkališču Spa Francorchamps, ki ga odpeljete dobesedno na slepo in to skorajda s polnim plinom (odvisno od nastavitev). Robniki so tokrat za spremembo precej bolj nevarni, tako da je goljufanje (sekanje ovinkov) precej težje opravilo, saj vas lahko takšno početje zelo hitro katapultira v bližnjo ograjo, da ne omenjam nevarnosti diskvalifikacije. Postanki v boksu so prav tako zelo realni, pred tem lahko med vožnjo ukažete ekipi kaj želite, da se pri postanku izvede. Še vedno se morate najaviti, da prihajate v bokse, sicer ekipa ne bo pripravljena. Malce začudenja povzroča zgolj sposobnost mehanikov, da zadnje krilce nadomestijo z novim v pičlih 30 sekundah ?!?
Umetna inteligenca je povsem solidna, nikakor pa ne spektakularna. Pogrešam več agresivnosti pri prehitevanju, saj je nasprotnika zelo lahko zadrževati za sabo. Je pa za pohvaliti, da se modre zastave končno upošteva, pri čemer je še vedno potrebna pazljivost, ker nikoli ne veš kam se vam bo kolega umaknil. Neskladnost v hitrosti/oprijemu med vami in pa konkurenti je tokrat precej manj opazna, medtem ko je bila v F1 2002 kar malce moteča.