Za tiste, ki se vam ne ljubi spuščati v kompleksne tehnične podrobnosti je na voljo enostavnejši način, kjer preprosto določite, da želite več oprijema, stabilnosti v ovinku, drugačno prestavno razmerje… Vsem tehničnim tipom pa svetujem, da se poglobijo v dirkalnik, saj vam igra omogoča tudi zelo konkretne in temu primerno kompleksnejše nastavitve. Na voljo vam je tudi telemetrija, ki pa pride v poštev šele, ko imate skorajda čudovito nastavljen dirkalnik, pa bi morda želeli najti še kanček rezerve.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Pa smo na stezi… Prva opaznejša izboljšava je fantastičen zvok, ki je bil sicer zelo soliden že v F1 2002, a tokrat so ga ujeli skoraj do popolnosti. Že res, da nikoli nisem in verjetno tudi nikoli ne bom vozil dirkalnika F1, vendar pa kolikor je zadeva slišna iz TV sprejemnika, mislim, da je ustvarjalcem uspelo zvok motorja, prestavljanj, podrsavanj, povratnega ognja…, odlično prenesti v samo igro. Slišen je celo veter, helikopter nad vami (no ja, človek bi pričakoval, da zvok motorja preglasi takšne malenkosti) in pa prav nežno cviljenje gum, ko jih preobremenite v zavoju. Tudi zvok vaših nasprotnikov je zelo realen, tako da marsikdaj niti ne potrebujete vzvratnih ogledal, saj lahko dobesedno slišite, kje se nahaja konkurent. Če ste ponosen lastnik solidnega zvočnega sistema ali pa tudi ne, v vsakem primeru boste nad zvokom navdušeni. Naj še omenim, da smo končno dočakali različne zvoke motorjev, odvisno pač od tega katero ekipo ste izbrali. No, ne gre ravno za zelo pretirane razlike, so pa vsekakor zelo dobrodošle in zelo popestrijo občutek pri vožnji.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Tudi grafična podoba je bila deležna temeljitih izboljšav in se skorajda že lahko kosa s tisto v Nascar 2003 Series, ki vsaj zame še vedno velja za primer vrhunskosti, kar se tiče dirkalnih simulacij. Končno so oblaki res oblaki in ne zgolj kockasta koprena, podoba kokpita je zelo natančna ter specifična za vsak dirkalnik posebej, da ne omenjam že skoraj obveznega in tokrat še posebej navdušujočega loma svetlobe na karoseriji dirkalnika. Efekti eksplozije motorja, dima, vožnje po pesku so zelo diskretni in morda celo premalo izraziti. Podobno je pri škodi, ki je sicer tokrat vendarle doživela nekaj izboljšav. Tako se zelo rado zgodi, da vaš dirkalnik po bližnjem srečanju z ograjo ostane v enem kosu, vendar pa se pojavi krivenje šasije, poškodbe na vzmetenju, kar poruši aerodinamične in vozne karakteristike dirkalnika ter zelo oteži nadaljnjo vožnjo. Večina resnejših poškodb se odraža klasično, v odpadlih kolesih in krilcih, je pa razveseljivo dejstvo, da se z dirkalnikom končno lahko tudi prevrnemo.