Sledi podelitev pokalov, ki postreže s proslavljajočimi gledalci, zelo simpatičnimi hostesami ter glavnima junakoma, kako se veselita zmage, pri čemer se verjetno ne boste uspeli znebiti občutka, da izraz na njunem obrazu kljub zmagi, spominja na človeka, ki je pravkar preživel možgansko kap, s posledično popolnoma ohromelimi obraznimi refleksi. Ko se tako zmagovito prebijete preko treh sezon, vas na koncu čaka spektakularen ognjemet, s plešočimi, napol golimi manekenkami, hektolitri šampanjca in kopico agentov, ki želijo z vami podpisati multimilijonske pogodbe… No, mogoče v vaših sanjah, vse kar so nam zares namenili ob zaključku treh, bolečih prstov polnih, sezon je zgolj suhoparen napis "Your ranking is A plus". Bravo Codemasters !
 Klikni na sliko za večjo različico |
Preden pogledam pozitivnejše lastnosti igre, si bom dovolil še dve pripombi. Najprej glede kamere, oziroma treh možnih pogledov na samo vožnjo. V drugem delu smo bili vajeni štirih pogledov in verjamem, da nas je precej uporabljalo zunanji pogled in sicer imam v mislih tisti bolj oddaljeni pogled (na voljo sta bila bližnji ter malo bolj oddaljen). Tokrat imamo od "zunanjih" pogledov na voljo le bližnjega, ki je malce nad avtomobilom… Kaj hitro boste ugotovili, da je postavitev pogleda prenizka, saj se dogaja, da imate na trenutke (ob vožnji navzdol) zelo slab pregled nad cesto. Ne vem, če so morda ustvarjalci že kdaj slišali za možnost nastavljanja kota kamere, saj nam marsikatera igra podobnega žanra dovoljuje lastne nastavitve, ne pa da smo omejeni na zgolj en sam (ne)uporaben pogled. Druga stvar na katero bi vas rad opozoril pa sta prva in druga etapa rallyja v ZDA in sicer v drugi sezoni. V prvi etapi boste namreč deležni popolnoma napačnih navodil Nickyja, v drugi pa bo kolega dokončno umolknil, verjetno globoko sramujoč, ker ga je v prejšnji etapi polomil.
 Klikni na sliko za večjo različico |
No, pa smo se prebili do grafike, zagotovo svetlejše točke sicer ne ravno blesteče igre. Slednja je bila presenetljivo dobra že v drugem delu, tokrat je še precej boljša (razen zgoraj omenjenih obraznih deformacij). Odličen je prikaz samega dirkalnika in pa škode, ki nastane na njem. Tako smo deležni odpadajočih vrat, razbitih stekel, ukrivljene šasije, odpadlih koles… Odsevi na avtomobilu so zopet božanski, končno lahko opazujemo premikajoča se voznika in ne le dveh kartonastih maket, slednje je žal še vedno prepogosto opaziti ob progi in naj bi ponazarjale občinstvo. Končno so tudi ograje in ostala šara ob trasi, dobile primerno "mehkobo", tako da lahko brez večje škode podremo marsikatero ograjo, reklamni pano, za razliko od drugega dela, kjer si lahko popolnoma uničil sprednji del dirkalnika, ob čelnem trčenju s plastičnim trakom, potegnjenim med dvema drevesoma.