Kot veste, rally poteka tako, da se tekmovalci podajajo na progo z določenim časovnim presledkom, kar v praksi pomeni, da imajo tisti ki se na progo podajo prvi, najslabše pogoje, saj (razen ko gre za asfalt) praktično čistijo progo za ostale tekmovalce. V realnosti smo velikokrat priča tudi okvaram posameznih dirkalnikov, kar ima za posledico, da na progi prihaja do nič kaj enostavnih prehitevanj ali pa celo do prekinitev, ker nekdo pač ni imel časa, da bi goreč dirkalnik še pravočasno odmaknil s ceste. Seveda lahko na takšne "malenkosti" v igri kar pozabite, razen dejstva, da se dirkalniki nasprotnikov prav zares (končno) tudi kvarijo, vendar brez spektakularnih bližnjih srečanj z njihovimi zasledovalci. Na progi imate možnost vpogleda vmesnih časov, ki so prikazani zelo posrečeno, prav tako imate ob strani grafični prikaz (časovno premico), tako da približno veste, kje se nahajate in koliko vas še loči do cilja.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Ko prečkate ciljno črto, ste zopet deležni kratkega vpogleda v "zakulisje" in nato popolnoma nepotrebnega čakanja na rezultate ostalih tekmovalcev (seveda tudi tokrat kar mirno stisnite enter). Sledi druga etapa in tako vse do tretje, ko se delovni dan zaključi in sledi popravilo dirkalnika. Tu se pojavi nova pomanjkljivost igre, saj nad popravilom nimate nikakršne kontrole, tako da morate preprosto zaupati mehanikom, da bodo popravili tisto, kar res nujno potrebujete in se za božjo voljo ne ukvarjali z zavorami, ki jih (vsaj jaz) ponavadi pretirano ne koristimo. Če so hoteli ustvarjalci s tem avtomatiziranim popravilom narediti igro manj zamudno, enostavnejšo, jim je to verjetno uspelo, a žal marsikdo med nami zelo rad odloči ali mu je bolj pomembno popravilo malce slabše delujočih zavor ali pa popolnoma "razštelanega" menjalnika, za katerega ne morete z gotovostjo trditi ali vas pravzaprav sploh še upošteva, ko vneto prestavljate v peto, on pa še bolj vneto hoče v nevtralno.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Drugi dan so na sporedu še tri redne etape, nakar še enkrat sledi možnost popravila, nato pa specialna (ponavadi nočna) etapa, kjer se pomerite z enim od nasprotnikov, na posebej prirejeni progi, ki zna ponuditi obilo užitkov, saj vam omogoča, da na vzporedni progi vidite vožnjo konkurenta. Sledi razglasitev rezultatov in verjetno je to trenutek, ko boste končno v miru pogledali razvrstite. Med samimi etapami vam namreč ni omogočen normalen pogled trenutnih razvrstitev z zaostanki, le te se namreč pojavijo tik pred štartom posamezne etape, vendar le za kakšno sekundo ali dve, kar zna biti malce nerodno.