
Grafika: |
10 |
Zvok: |
8 |
Igralnost: |
10 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
10 |
Skupaj: |
91% |
|
|
Tom Clancy je poleg knjig ustvaril še založniško hišo RedStorm Entertainment ter izdal že lepo število igre. Tokrat nas je presenetil z odlicno komandovšcino Ghost recon. Po zanimivi uvodni sekvenci "vpademo" v glavni meni, ki je preprost, pregleden in nam omogoča zacetek kampanje, večigralstvo, opcije, nalaganje shranjene igre in izhod. Kampanja je žal linearna, a odlično zasnovana z nizom 18-ih nalog. Pred vsako nalogo se seznanimo z trenutno situacijo, ogledamo kraj dogajanja na taktični mapi, vse pa nam prebere profesionalno angažiran bralec. Vse naloge povezuje odlična zgodba, ki govori o ponovnem vzponu sovjetske zveze, kar se odraža na invaziji svojih bivših območij. Misije imajo različne cilje, ki še zdaleč niso tipa "pobij-vse-kar-leze-in-govori-ruski", ampak so inteligentno zastavljen niz glavne naloge in podmisij. Imamo tudi sekundarne cilje, ki nam odklenejo specialiste, vendar o tem kasneje. Naloge variirajo od reševanja do izvidovanja, zajemanja pomembnih oseb in uničenja strateških ciljev .
 Klikni na sliko za večjo različico |
Tako moramo, npr, pri reševanju pilota najprej očistiti LZ (landing point-tocka pristanka), nato se odlociti, katerega ujetnika bomo rešili najprej itd. Med nami in uspešno opravljeno nalogo stojijo sovragi, ki so tokrat zelo inteligentni. Pa še maskirani in dobri strelci za povrh. Ni dovolj samo približno nameriti in upati na uspeh(križec se širi glede na nacin streljanja in je manj natancen med tekom kot leže). Strel v glavo je bolj efektiven (in spektakularen), kot strel v koleno. Toda, če streljamo, moramo tudi zadeti, saj se sovragi v trenutku vržejo na tla in splazijo na naš bok ter nas pokončajo. Niso redki prizori, ko ustrelimo prvega, nakar drugi izgine iz vidnega polja, mi čakamo in on nas z pomocjo kameradov napade z leve. Količina sovražnikov je odvisna od težavnostne stopnje; pri višji težavnosti nimamo "indikatorja" sovragov, ki nam kaže smer sovražnega osebka. Prav tako je AI pametnejša in bolj pregnana na "hard" stopnji, kot na "easy".
Še dobro, da nismo sami. Pomaga nam do 6 soborcev, ki so razdeljeni v največ 4 udarne skupine (ki jih priklicemo v funksijskimi tipkami) z najvec 3-mi člani v skupini-uradna formacija je 3+2+1 (napad, podpora, sniper). Komandosi se delijo na jurišnike, podporo, ostrostrelce, minerje in specialiste. Vsaka skupina ima svoj nabor orožij, ki ustreza njihovi nalogi; jurišniki imajo m16+m203, podpora m249, ostrostrelci m24 socom, minerji m4a1+minerski kit. Manjkajo brzostelke(v igri je le ena mp5), vendar je glede na odprtost terena in tipe nalog to bržkone opisovalčeva muha:) Specialisti so nasploh posebneži, saj so bolj izurjeni in imajo poseben nabor orožij-od ak74 do barreta in rpk-ja, OICW, ...