Pri vseh načinih je možno najprej vaditi, pri dirkaških pa je možen tudi duhec. Na tekmovanju pa se z dobrimi uvrstitvami služijo točke, s katerimi v meniju shop odklenemo ostale proge in 500 oz. 250 kubični razred (na začetku je pri vsakem načinu igranja na voljo le ena proga).
 Klikni na sliko za večjo različico |
Motorjem lahko tudi spreminjamo gume, vzmetenje in prestavna razmerja. To posebno pride v poštev pri dirkanju s cestnimi motorji. Končna hitrost in pospeški so različni za vsako progo, zato se ne čudite, če bo 250 kubični kros motor imel končno hitrost osemdeset km/h. Pri teh lastnostih se vidi arkadnost, saj imajo vsi cestni motorji končno hitrost od 300 do 350 km/h. Petsto kubični Michelinov motor pospeši do 100 km/h v pičli sekundi in pol, končno hitrost 350 km/h pa doseže v devetnajstih sekundah.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Fizikalni model pri krosu in trialu sploh ni preveč arkadni, cestni motorji pa občutno prehitro zavijajo. Če vas zanese na travo, bo motor začel vijugati sem ter tja in ga bo težko spraviti nazaj na stezo. Pri petsto kubičnem razredu je potrebno upoštevati, da ima zelo dobre zavore, zato zaviranje v zavojih odpade.Včasih je bolje spustiti tipko za pospeševanje, kot pa zavirati kot da je pred nami konec sveta. Še vedno je prisotna turbo tipka (space), ki pri nižjih hitrostih pomeni vožnjo po zadnji gumi. Da pa ne bi turbo preveč pomagal, se motor pri visoki hitrosti ne postavi na zadnjo gumo (ampak čudno trza), po nekaj sekundah vožnje z veliko obrati ali uporabi turbota, se motor pregreje in začne upočasnjevati.
 Klikni na sliko za večjo različico |
To je lahko na dirki izguba desetih mest, zato gre turbo uporabljati varčno, čeprav temperatura dokaj hitro pade na normalno. Motor je pri padcu ne poškoduje, pade se lahko le pri trku z zelo visoko hitrostjo ob ograjo/avto/motor ali poskusu vožje po zadnji gumi med zavijanjem, ko je motor precej nagnjen. Pogledov je med igranjem šest, od tega je najbolj uporaben klasični pogled od zadaj. Pri vseh načinih igranja lahko s tipko C zavrtimo kamero za 360 stopinj okoli motorja. Ne vem, če je pametno to delati med dirko. Motor se pri sunkovitem pospeševanju oddalji od kamere, kar pripomore k že tako dobrem vzdušju.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Najboljša lastnost so seveda zanimivi načini igranja in igralnost nasploh. Kot slabost bi štel malce preveč arkadni fizikalni model, ki v zelo majhni meri otežuje igranje. V glavnem meniju boste tudi zaman iskali nastavitve (options), ki so skrivnostno izginile.