Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 13.MAJ 2025

Moto Racer 3

Delphine Software so v preteklih mesecih obljubljali veliko novosti, najbolj spektakularna pa naj bi bila po mnenju avtorjev grafika. Pa poglejmo, kaj ponuja tretji del Motoracerja...
Datum objave:
10.februar 2002

Avtor:
Mitja Oberč
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 3  

Pri vseh načinih je možno najprej vaditi, pri dirkaških pa je možen tudi duhec. Na tekmovanju pa se z dobrimi uvrstitvami  služijo točke, s katerimi v meniju shop odklenemo ostale proge in 500 oz. 250 kubični razred (na začetku je pri vsakem načinu igranja na voljo le ena proga).


Klikni na sliko za večjo različico
Motorjem lahko tudi spreminjamo gume, vzmetenje in prestavna razmerja. To posebno pride v poštev pri dirkanju s cestnimi motorji. Končna hitrost in pospeški so različni za vsako progo, zato se ne čudite, če bo 250 kubični kros motor imel končno hitrost osemdeset km/h. Pri teh lastnostih se vidi arkadnost, saj imajo vsi cestni motorji končno hitrost od 300 do 350 km/h. Petsto kubični Michelinov motor pospeši do 100 km/h v pičli sekundi in pol, končno hitrost 350 km/h pa doseže v devetnajstih sekundah.


Klikni na sliko za večjo različico
Fizikalni model pri krosu in trialu sploh ni preveč arkadni, cestni motorji pa občutno prehitro zavijajo. Če vas zanese na travo, bo motor začel vijugati sem ter tja in ga bo težko spraviti nazaj na stezo. Pri petsto kubičnem razredu je potrebno upoštevati, da ima zelo dobre zavore, zato zaviranje v zavojih odpade.Včasih je bolje spustiti tipko za pospeševanje, kot pa zavirati kot da je pred nami konec sveta. Še vedno je prisotna turbo tipka (space), ki pri nižjih hitrostih pomeni vožnjo po zadnji gumi. Da pa ne bi turbo preveč pomagal, se motor pri visoki hitrosti ne postavi na zadnjo gumo (ampak čudno trza), po nekaj sekundah vožnje z veliko obrati ali uporabi turbota, se motor pregreje in začne upočasnjevati.


Klikni na sliko za večjo različico
To je lahko na dirki izguba desetih mest, zato gre turbo uporabljati varčno, čeprav temperatura dokaj hitro pade na normalno. Motor je pri padcu ne poškoduje, pade se lahko le pri trku z zelo visoko hitrostjo ob ograjo/avto/motor ali poskusu vožje po zadnji gumi med zavijanjem, ko je motor precej nagnjen. Pogledov je med igranjem šest, od tega je najbolj uporaben klasični pogled od zadaj. Pri vseh načinih igranja lahko s tipko C zavrtimo kamero za 360 stopinj okoli motorja. Ne vem, če je pametno to delati med dirko. Motor se pri sunkovitem pospeševanju oddalji od kamere, kar pripomore k že tako dobrem vzdušju.


Klikni na sliko za večjo različico
Najboljša lastnost so seveda zanimivi načini igranja in igralnost nasploh. Kot slabost bi štel malce preveč arkadni fizikalni model, ki v zelo majhni meri otežuje igranje. V glavnem meniju boste tudi zaman iskali nastavitve (options), ki so skrivnostno izginile.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
januar 2002
Zvrst igre:
dirkalna arkada
Založnik:
Infogrames
Razvijalec:
Delphine Software Interactive



Vse slike iz igre (34)


>
Demo igre Moto Racer 3
>
2.december 2001:
Napoved igre Moto Racer 3
>
Povezava na uradno stran igre Moto Racer 3


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.