
Grafika: |
9 |
Zvok: |
9 |
Igralnost: |
6 |
Vrednost: |
6 |
Subjektivno: |
9 |
Skupaj: |
76% |
|
|
Končno smo dočakali tudi najbolj pričakovano motoristično arkado, Motoracer 3. Delphine Software so v preteklih mesecih obljubljali veliko novosti, najbolj spektakularna pa naj bi bila po mnenju avtorjev grafika. Pa poglejmo, kaj ponuja tretji del Motoracerja. Že uvodna animacija razkrije, da igra za vas nikakor ne bo dolgočasna, če ste dobili mravljince. V glavnem meniju je potrebno izpolniti nekaj polj, v katera se vnesejo ime, država, starost in email naslov igralca. Nato sledi izbira med enoigralskim in večigralskim načinom, vmes pa je še možnost shop, o kateri malo kasneje. Enoigralski način ponuja pet načinov igranja, in sicer speed, moto/supercross, trial, freestyle in moj najljubši, traffic. Speed je način, pri katerem je mogoče dirkati z 250 ali 500 kubičnimi motorji po treh resničnih progah.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Na voljo je 8 motorjev različnih sponzorjev (Bridgestone, Eurosport, Motul...), ki se med seboj razlikujejo po izgledu in voznih lastnostih. Motocross ali supercross ima tri proge, eno motocross in dve za supercross. Tudi tukaj je na voljo osem motorjev istih sponzorjev, ki se med seboj razlikujejo po pospeških, končni hitrosti in vodljivosti. Način trial pa je najbrž malo manj znan, gre za način, pri katerem je s posebnim motorjem potrebno premagovati različne ovire in priti na cilj s čim manj napakami (če igralec stopi na tla, dobi kazensko točko). Proge pri načinu trial so razdeljena na različna območja. Da bi se izognil ponavljanju, bom kar za vnaprej povedal, da so na vseh načinih igranja na voljo tri različne proge in osem različnih sponzorjev motorjev. Ker je v igri pet načinov igranja, je v igri skupno na voljo štirideset motorjev (da ne bo kdo mislil, da je štirideset različnih motorjev oz. sponzorjev).
 Klikni na sliko za večjo različico |
Pri načinu trial se motorji ne razlikujejo, vse je v pravočasnem dvigovanju motorja ne prehitrem pospeševanju. Freestyle je način podoben motocrossu, le da tekmovalec poskuša v dvorani dobiti čim več točk z izvajanjem spektakularnih trikov.Pravzaprav je to stunt quarry, ki ga poznamo iz Microsoftovega Motocross Madnessa, le da se dogaja v dvorani. Traffic pa je najbolj zanimiv način igranja, saj gre za dirkanje proti nasprotniku po prometnih cestah Pariza (v bistvu je večina prog pri motocrossu francoskih). Tudi tukaj se motorji razlikujejo le na videz, so pa opremljeni za cestno vožnjo. Med vožnjo je na cesti ogromno avtomobilov različnih znamk, ki vozijo relativno hitro in večinoma brez razloga menjajo pas. To je način, kjer štejejo izjemni refleksi, saj se je težko pri 270km/h, kar je končna hitrost teh motorjev, izogniti avtomobilu, ki je sunkovito zavil na drug pas.