Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 19.JUNIJ 2025

C&C: Generals

V modernem svetu uporabljajo svetovni voditelji za rešitev konfliktov le besede.... Besede kot so SCUD launcher, Carpet bombing, Tomahawk missile, Nuclear weapons...
Datum objave:
17.februar 2003

Avtor:
Aljoša Sodja
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 4 od 5  

So pa tu vmesne sekvence, ki pa so narejene super.


Klikni na sliko za večjo različico
Grafika je pravtako čudovita,  čeprav se pojavljajo govorice da smo bili po domače rečeno nategnjeni glede ene stvari, namreč pixel shaderja, ki bi ustvaril res nore vodne učinke. EA-jevci so nas seveda futrali z temi slikicami, v igri pa take grafike ni zapaziti. U bistvu bo večini vseeno, saj boste verjetno itak morali poseči po zmanjšanju nastavitev, ker lepota pač terja svoj davek. Morda še malo preveč. Tudi zvok je super, še posebej glasba naredi super ozračje, pa tudi oglašanje enot je kul (sploh kitajci, They will burn:), in se ne ponavljajo venomer. Del soundtracka si lahko snamete iz njihove strani (direkten link http://www.ea.com/eagames/official/cc_generals/launch.jsp )


Klikni na sliko za večjo različico
Pa poglejmo kaj lahko igri zamerimo. Najprej tisto zadevščino z grafiko, omenjeno nekaj vrstic višje, a laganje z slikicami je (na žalost) postalo že vsakdanje opravilo, tako da prehude zamere ne bo, pusti pa slab okus. Ko govorim o zamerah, mi najprej pade na misel kratkost igre. Vsaka stran ima namreč 7 misij, se pravi 21 misij skupaj. Skozi njih pridemo zelo hitro, čeprav na prvi pogled številka ni majhna. Če bi igro igral vsak dan, bi jo z dokaj normalnim igralnim časom obrnil v 3-4 dneh. To je pa jako kratka zabava. Sicer je tu še skirmish in pa multyplayer, a vseeno. Naslednja huda zamera je umetna pamet. Da streljaš sovražnika iz daleč, on pa stoji pri miru dokler ne stori smrti je pa že preveč, četudi na najlažji stopnji. Da mu uničuješ stavbe, on pa to pogrunta šele ko mu zmanjka pol baze, tudi ni dovoljivo! Iskanje poti je pa itak standardni problem, čeprav tu ne bode preveč v oči (k temu pripomore to, da enote podirajo drevesa pred sabo, in jim ni treba zavijati okoli ter razkazovati svoje inteligence na nivoju surovega krompirja). Kakšnih drugih večjih zamer ne bi našel, na žalost pa zadnji dve kar močno vplivata mnenje o igri, čeprav je še vedno hudo uživantska. Škoda.

Multiplayer seveda je, in je hudo uživantski predvsem zaradi nepredvidljivosti in oblike map, ki jih je pravtako veliko. Široka pipica, emm pipa, je seveda zaželjena.

Serija Command & Conquer je tako dobila dostojnega naslednika, ki vas ne bo razočaral. Igra je lepa, napeta in vas bo dobesedno potegnila vase, škoda le za dve kar hudi napaki. A serija ima veliko privržencev in po generalih jih pravgotovo ne bo izgubila.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
11. februar 2003
Zvrst igre:
realnočasovna strategija
Založnik:
Electronic Arts
Razvijalec:
Westwood Studios



Vse slike iz igre (73)


>
16.december 2005:
Popravek igre C&C: Generals
>
5.november 2003:
Popravek igre C&C: Generals
>
Demo igre C&C: Generals
>
26.julij 2002:
Napoved igre C&C: Generals
>
Povezava na uradno stran igre C&C: Generals


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.