
Grafika: |
7 |
Zvok: |
9 |
Igralnost: |
9 |
Vrednost: |
9 |
Subjektivno: |
10 |
Skupaj: |
86% |
|
|
Ko smo že mislili, da smo pobili vse sovrage v Icewind Daleu, smo ugotovili, da to ni tako ter da so se sovragi samo skrili in čakali, da nas zopet napadejo. V tem novem delu Icewind Dale ni samo ponovno vstajenje sovragov, ampak tudi nova pravila igranja, ki smo jih lahko zasledili tudi v Neverwinter Nights ter Pool of Radiance. Ta pravila so osnovana na pravilih D&D tretje izdaje (3. edition ) ali D20 sistema.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Kljub temu lahko še vedno vidimo neko monotonost igranja, kajti zgodba se odvija po določenih tirnicah in ne pušča veliko svobode za lastno domišlijo. Če pa ste radi bolj usmerjeni od boja do boja ali od točke do točke, potem vas to ne bo preveč motilo. Zgodba se pravzaprav odvija po preteklih dogodkih, ki jih opisuje deklina v svoj dnevnik in mi samo igramo že vnaprej določena dejanja. Ko začnemo igro opazimo, da se meni ni prav nič spremenil od prejšnjega, kar je zelo pohvalno in enostavno za navigacijo po menijih. To pa ne velja za kreacijo ekipe, ki je novost. Tokrat lahko izberemo že vnaprej narejeno ekipo in imamo jih več na izbiro. Če pa vam to ne diši in se radi sami igrate s kreacijo svoje ekipe, pa vas čaka kar zahtevno delo, kajti ni več samo izbira spola in osnovnih ras ter profesij(classes), ampak so se proizvajalci potrudili in nam ponudil kar zajeten kup podras in pod profesij, kar igro zelo popestri in ji da malo bolj svoboden pogled na igranje.
 Klikni na sliko za večjo različico |
To pa ne velja za samo zgodbo, ki je kot se lahko takoj opazi zelo monotona (pojdi, se pogovarjaj, nato pa pojdi in ubij). Igro začnemo tako kot v prvem delu kot najeti avanturisti, ki morajo rešiti mesto pred napadi goblinov in vse mogoče nesnage. Ko pridemo v mesto se znajdemo sredi napada in nimamo veliko časa za pogovore in spoznavanje svoje ekipe. Ko pa pridemo do tega, da se lahko pogovarjamo pa lahko opazimo, da naša ekipa nima veliko vpliva na pogovor, vendar to ne velja za našo karizmo, ki ima velik vpliv na število možnih vprašanj. Ko se znajdemo pred prvim delodajalcem, nam pove, da smo mi odprava, ki naj poskrbi za celotno hordo sovragov, za katere ne more poskrbeti niti celotno mesto (okoli 40 ljudi). In tako se znajdemo na poti ubijanja sovragov, ki so se kar dobro utrdili v svoje položaje, skozi katere moramo mi prodreti.