Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 7.MAJ 2025

The Sum of All Fears

Črnogled scenarij #563: Atomsko bombo raznese sredi ameriškega mesta, umre na tisoče ljudi. Kaj narediti? Seveda, poklicali bomo protiteroristično enoto…
Datum objave:
1.november 2002

Avtor:
Mitja Vreča
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 3 od 4  

Vseeno je, ali prikrito pogledamo izza kota ali pa kar na juriš.


Klikni na sliko za večjo različico
Podobna je AI naših spremljevalcev. V nalogah jih sodeluje tudi po več ekip, nad katerimi pa seveda nimamo nadzora. Ko se dotaknemo magične točke, se zmigajo naprej. Streljajo kar solidno, vendar če jim zaupamo prvi strel, bomo zagrizli prah prvi, nato bodo komandosi šele streljali. Lahko jim sicer poveljujemo (dvema v svoji ekipi), vendar v zelo omejenem obsegu-tako ali tako pa taktika nima smisla, ker 99% dela opravimo sami. Imajo pa sodelujoči teroristi eno dobro lastnost-prilagojeni so tipu misije in nosijo široko paleto orožij. Če streljamo v rudnikih diamantov, so gverilci oboroženi z AK47 puškami, PM mitraljezi, Galili, Spas12 etc. Če pa lovimo telesne stražarje, pa so oboroženi po zadnji oborožitveni modi; to je MP5k in tako dalje.


Klikni na sliko za večjo različico
Velika zamera leti tudi na dolžino celotne igre. Na težji težavnostni stopnji mi ni vzelo več kot dve uri časa do zaključne animacije. Ja, prav ste prebrali. Dve uri. Seveda brez shranjevanja, saj so misije prekratke za kaj takega. Misije so linearne, predvidljive in prelahke. Igra nas sicer vzpodbuja k ponovnemu igranju, ker podeljuje čine glede na zahtevnost. Kdo bo šel duhamorno igro znova obračati zaradi nekih trakcev? Vseeno je tudi, koliko članov enote nam pobijejo. V vsaki misiji je sekundarni cilj ohraniti vse člane enote žive. Sam sem malo ekperimentiral - 10 mrtvih in nobene razlike na koncu igre. Kot arkada - v misiji imate tri življenja. Lahko pa igramo vse misije v načinih terrorist hunt. To pomeni predatorsko sprehajanje po stopnjah polnih teroristov. Zabava za 20min pa nič več. Igralnost je dejansko na psu, bojda zato, ker so morali izid igre uskladiti z izidom filma...


Klikni na sliko za večjo različico
Grafika pa ni nič boljša. Kockaste teksture, grdi robovi, animacija likov je lesena, krvi praktično ni… Predvidevam, da so uporabili le minimalno izboljšani pogon Rogue Speara; morali pa bi uporabiti sodobnejši in vizualno bolj privlačen Ghost Reconov grafični srček. Tako lahko to igro igramo z vsemi detajli že na oslabljenem 600mhz sistemu z voodoojem 3 3000 (če kdo poseduje tak sistem bo zagotovo skakal od veselja). Tudi animacije so amaterske - vmesna animacija, kjer raznese bombo, je kratka in pokaže samo udarni val - nič uničenja mesta. Končna misija in končna animacija pa nam dejansko nakažeta neustvarjalnost avtorjev -najprej nastavimo razstrelivo na avtomobil glavnega negativca, nakar počistimo celotno hišo njegovih stražarjev -in se umaknemo ter detoniramo, ko začne mr.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
julij 2002
Zvrst igre:
komandovščina
Založnik:
Ubisoft
Razvijalec:
Red Storm



Vse slike iz igre (30)


>
11.januar 2003:
Cheat igre The Sum of All Fears
>
Demo igre The Sum of All Fears
>
Povezava na uradno stran igre The Sum of All Fears


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.