Vseeno je, ali prikrito pogledamo izza kota ali pa kar na juriš.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Podobna je AI naših spremljevalcev. V nalogah jih sodeluje tudi po več ekip, nad katerimi pa seveda nimamo nadzora. Ko se dotaknemo magične točke, se zmigajo naprej. Streljajo kar solidno, vendar če jim zaupamo prvi strel, bomo zagrizli prah prvi, nato bodo komandosi šele streljali. Lahko jim sicer poveljujemo (dvema v svoji ekipi), vendar v zelo omejenem obsegu-tako ali tako pa taktika nima smisla, ker 99% dela opravimo sami. Imajo pa sodelujoči teroristi eno dobro lastnost-prilagojeni so tipu misije in nosijo široko paleto orožij. Če streljamo v rudnikih diamantov, so gverilci oboroženi z AK47 puškami, PM mitraljezi, Galili, Spas12 etc. Če pa lovimo telesne stražarje, pa so oboroženi po zadnji oborožitveni modi; to je MP5k in tako dalje.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Velika zamera leti tudi na dolžino celotne igre. Na težji težavnostni stopnji mi ni vzelo več kot dve uri časa do zaključne animacije. Ja, prav ste prebrali. Dve uri. Seveda brez shranjevanja, saj so misije prekratke za kaj takega. Misije so linearne, predvidljive in prelahke. Igra nas sicer vzpodbuja k ponovnemu igranju, ker podeljuje čine glede na zahtevnost. Kdo bo šel duhamorno igro znova obračati zaradi nekih trakcev? Vseeno je tudi, koliko članov enote nam pobijejo. V vsaki misiji je sekundarni cilj ohraniti vse člane enote žive. Sam sem malo ekperimentiral - 10 mrtvih in nobene razlike na koncu igre. Kot arkada - v misiji imate tri življenja. Lahko pa igramo vse misije v načinih terrorist hunt. To pomeni predatorsko sprehajanje po stopnjah polnih teroristov. Zabava za 20min pa nič več. Igralnost je dejansko na psu, bojda zato, ker so morali izid igre uskladiti z izidom filma...
 Klikni na sliko za večjo različico |
Grafika pa ni nič boljša. Kockaste teksture, grdi robovi, animacija likov je lesena, krvi praktično ni… Predvidevam, da so uporabili le minimalno izboljšani pogon Rogue Speara; morali pa bi uporabiti sodobnejši in vizualno bolj privlačen Ghost Reconov grafični srček. Tako lahko to igro igramo z vsemi detajli že na oslabljenem 600mhz sistemu z voodoojem 3 3000 (če kdo poseduje tak sistem bo zagotovo skakal od veselja). Tudi animacije so amaterske - vmesna animacija, kjer raznese bombo, je kratka in pokaže samo udarni val - nič uničenja mesta. Končna misija in končna animacija pa nam dejansko nakažeta neustvarjalnost avtorjev -najprej nastavimo razstrelivo na avtomobil glavnega negativca, nakar počistimo celotno hišo njegovih stražarjev -in se umaknemo ter detoniramo, ko začne mr.