Kompletov je okoli 20 različnih, ki se razlikujejo po namenu; prikritost, frontalni napad, daljinsko pucanje horizonta.Tudi pestrost orožja sovpada z raznolikostjo kompletov; izbira je dosti večja kot v prejšnjih delih; deli se na primarna, sekundarna orožja ter na pripomočke.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Primarna orožja obsegajo vse od MP5 serije (SD5, A4, K etc), do bolj vojaških orožij (M4A1, P90 etc), šibrovk, celo ostrostrelske puške imamo. Med sekundarnimi orožji najdemo različne pištole, pripomočki pa so granate dveh vrst(flashbang in frag-neubojne in ubojne) ter senzorji utripa. Nočnogled pa je serijska oprema, ki jo ima vsak. Žal so orožja izredno zbanalizirana-vseeno je, kaj držimo v rokah. Šibrovka ima prevelik raztros, zato se bolje obnese pištola. Dušene brzostrelke so dobre, vendar ni razlike med M4, MP5 in P90 in tako dalje. Ostrostrelske puške so popolnoma neuprabne, saj ni zadostne razdalje med kanaljami in nami. Večja orožja imajo le večji približan pogled (simuliran daljnogled). Količina nabojev je pomembna le, če kanalje rešetamo z avtomatskim ognjem. Ta le minimalno vpliva na raztros;dosti manj, kot v Ghost recon-u. Nabojnikov pa je neskončno. Tako bo vsak vzel puško, ki mu pade v oko zaradi izgleda, in ne zato, da bi bolje opravil misijo. Žal pa igri manjka tudi taktični zemljevid, po katerem se Rainbow six serija loči od ostalih komandovščin. Kaj je lepšega kot igranje misije po lastni zamisli? Naloge s tem žal izgubijo velik plus, ki bi ga lahko nadomestile z kvantiteto ( velikim številom misij) ter njih kvaliteto.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Misij je v celotni igri le enajst. Dogajajo se na različnih koncih sveta, med različnimi vremenskimi pogoji ter ob različnih delih dneva. Vsaka je samosvoja, v svojem okolju ter s s vojo tematiko-enkrat rešujemo ugrabljene talce, drugič moramo preprečiti razstrelitev objekta, ukrasti podatke ali pa, po domače rečeno, nekoga spraviti s tega sveta. Žal so vse misije premalo usmerjene v prikritost. Vse se dogaja na osnovi tekanja po poti, ki so jo začrtali avtorji. Vsi sovragi so praktično vidni na zemljevidu, kar nekako ni ravno vzburjajoče. Če želimo narediti nalogo, jih moramo postreliti. Vseeno je, ali ne naša naloga kraja podatkov ali pa iskanje računovodje-v obeh primerih tekamo in streljamo. Dodobro nas v slabo voljo spravi tudi neumna AI. Teroristi so na stopnji idiotov, saj jih ne briga nič naokoli. Če ubijemo kolega zraven, se mirno odpravijo naprej in si mirno požvižgavajo. Ko odpremo vrata in se pred njimi pojavi kopica oboroženih ljudi v črnem (to pomeni nas:) - neumno gledajo.