Dialogi med misijami so tako-tako, so se pa razvijalci potrudili pri naglasih-in obenem pokronali pri cenzuri same igre.
V animaciji, kjer ruski zlobnež sedi in razglablja o izdajalcu, uporabi the F-WORD. Napisana je kot "goddamnit", v animaciji pa kot "peep" (znano z ameriških Ricky-Fucking-Lake). Grdo-če povzamem eno misel iz South parka: "Visual violence is okay, as long as they don't say any naughty words" - "Grafično nasilje je okej, dokler ne govorijo grdih besed." Prav tako Hitmanu 2 manjka večigralnost. Mislim, da bi bilo enkratno opravljati misije v duetu, oziroma se vsaj pomeriti v deathmatchu na obstoječih kartah. Nič ne bi bilo bolj enkratnega kot z žico zadaviti kolega, ki me je maloprej sesul v UT2003:)
 Klikni na sliko za večjo različico |
Igra je precej dolga, vendar tudi težavna na račun nekaj zahojenih misij-ki jim sledijo nekatere manj zapletene (bolj direktne). Težavnost variira, kar lahko marsikomu vzame voljo do igranja. Vsebuje tudi nekaj malega hročev, kot je izguba nadzora nad glavnim igralcem (pomaga le popoln restart igre), včasih kakšen karakter izvede povsem svojo akcijo (postavi se v položaj za križanje in se ne premakne več-jezus, morda?) ali pa kakšna grafična (fotografiranje skozi zidove -boste že videli, kaj mislim:). Na srečo nas vsaj ne meče ven iz igre. In pa grozota od končne misije, ki je posiljen zaključek neobstoječe zgodbe. Zadnja misija je popolnoma zgrešena v konceptu glede na celotno igro. Treba je namreč pobiti nekako 30 osebkov, oboroženih seveda. Preseneti nas še grozen konec, pri katerem majka le še "…to be continued". Kot da bi me sredi opisa zmanj…