Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 19.JUNIJ 2025

Hitman 2: Silent Assassin

Na kaj pomislite ob besedni zvezi plačani morilec? Eni pomislijo na krutega ubijalca, drugi na razčlovečeno osebo, tretji pa na nadaljevanje računalniške igre. Skrivnostni gospod s črtno kodo na glavi se vrača v drugo!
Datum objave:
17.oktober 2002

Avtor:
Mitja Vreča
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 4 od 5  

Misijo uspešno zaključimo le, če se prebijemo do izhoda-tudi tu so avtorji pokazali veliko mero domišlije (vlak, gliser, miniranje prehoda v vojaški! bazi,etc.).


Klikni na sliko za večjo različico
Po pobegu z kraja dogajanja nam igra ponudi podrobno statistiko (in zaključno animacijo, ki malo poveže naloge med seboj). Kolikokrat smo ustrelili, število alarmov, koliko smo ubili sovragov (tudi strele v glavo šteje), civilistov, težavnost, čas in pa seveda število shranjenih pozicij. Ob vsem tem nam določi prikritost v misiji in določi "rank"-kako dobri smo. Ta seže vse od masovnega morilca do tihega atentatorja. Prav ta naziv nam "šenka" par orožij, ki jih ne moremo dobiti v misijah (baller SD, sumim da tudi m4). Je pa igranje vse do ranka "stealth assasin" malo mazohistično za moj okus:) Ta pristop smo videli tudi v Metal Gear Solid, vendar tu žal ni bombončkov za končanje igre (razen orožij)-igra nam po zaključni animaciji predvaja zasluge za igro (ki jih ne moremo prekiniti) in-nazaj v glavni meni. Ostane nam le izboljševanje časa ter ranka v igri in težja težavnostna stopnja igranja. Vsa orožja se izbrišejo (nekaterih nismo niti videli) in to je to.

Na srečo nam je v veliko veselje podroben svet. Čudovito zmodelirane karte, natrpane s podrobnostmi, vremenski pojavi, valovanje vode, vse je čudovito-grafika je resnično paša za oči. Dodali so celo prvoosebni pogled, ki pa ni ravno uporaben-razen v ozkih kotičkih. Igra je bila narejena za tretjeosebno igranje in to se tudi pozna v kameri. Igra ni ravno požrešna, 800mhz z kakšnim Geforcem3 bo popolnoma dovolj za igranje v 1024x768. Pograjal bi le poškodbeni model; čeprav sovragi lepo padajo pod našimi kroglami, se deformirajo in jih odnese pri močnejših puškah (rešitev je SPAS12:)-igra ni krvava. Razen krvi po stenah in tleh, ki je sicer lepo zmodelirana (a statična), ni krvi, poškodb, odtrganih udov, lukenj od krogel na mrtvih sovragih. Precej bedno, saj igro oglašujejo kot izjemno krvavo.


Klikni na sliko za večjo različico
Vzdušje dviga tudi orkestralna glasba, ki so jo spisali posebej za to igro. V uvodu je epska in tudi med igranjem nam boža bobniče glasba, ki se (vsaj po mojih opažanjih) vsaj malo prilagaja dejanjem igralca. Se pa začne po nekaj časa ponavljati, kar je zelo škoda. Na drugi strani pa imamo malo slabše posnete poke pušk. Niso tako slabi, vendar so si vsi podobni. Ni tistega epskega "BUUUM" pri ostrostrelski puški-zveni tako glasno kot pištola, pa tudi zvok je malce mizeren. Ko slišiš ostrostrelsko puško v živo, svet ni več enak.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
4. oktober 2002
Zvrst igre:
tretjeosebna streljačina
Založnik:
Eidos Interactive
Razvijalec:
IO Interactive



Vse slike iz igre (17)


>
15.december 2003:
Trainer igre Hitman 2: Silent Assassin
>
Demo igre Hitman 2: Silent Assassin
>
15.oktober 2002:
Cheat igre Hitman 2: Silent Assassin
>
22.april 2002:
Popravek igre Hitman 2: Silent Assassin
>
Povezava na uradno stran igre Hitman 2: Silent Assassin


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.