
Čas izida:
18. marec 2005 |
Zvrst igre:
dirkalna arkada |
Založnik:
Atari Interactive
|
Razvijalec:
Reflections Interactive
|
|
Dolgo je že tega, kar so nam razvijalci pri Reflections prvič predstavili igro Driver. Štiri leta če smo natančni, zato ni čudno, da marsikdo že nestrpno pričakuje tretji del imenovan Driv3r oz. Driver 3. Igra naj bi se vrnila k svojim koreninam, saj naj bi bila zelo podobna prvotnemu delu, seveda s čisto novim grafičnim pogonom, fizikalnim modelom in še marsičem. Obeta se nam prava poslastica, zato si kar poglejmo doslej znane podrobnosti.
Najprej razčistimo eno stvar… Veliko se nas sprašuje v čem naj bi se ta igra sploh razlikovala od megauspešnice Grand Theft Auto 3/Vice City. Razvijalci temu ostro nasprotujejo. Po njihovih besedah se igra močno razlikuje, saj je glavna poanta noro dirkanje s še bolj norimi ameriškimi avtomobili skozi ulice velikih mest. Igra je polna sapojemajočih trenutkov in naj bi na vaše monitorje kar najbolje prenesla občutek pravega uličnega lovljenja, ki smo ga vajeni iz najboljših filmov. In čeprav si mnogi še vedno drznemo primerjati to igro z GTA, saj resnici na ljubo imata nekaj skupnih elementov, raje razmišljajmo o njej kot o vrnitvi h koreninam Driverja torej dirkanju, lovljenju, bežanju in nasploh divji akciji za volanom.
Driv3r bo imel tako kot drugi del, tudi možnost igranja v tretjeosebnem načinu izven avtomobila. To naj bi zajemalo približno 30% igre, ostalo pa bo vožnja. Potikali se bomo po ulicah San Francisca, Californie, Miamija, Nice, Istanbula, Francije in morda še kje. Na voljo bo več različnih načinov igranja od Freeride, Missions, Driving Games do Director načina, za vse bodoče Bruckheimerje. Vsaka izmed prej omenjenih lokacij ponuja ogromno območje gibanja oz. vožnje. Ne bo manjkalo ozkih ulic, avtocest, širokih parkirišč in skrivnih kotičkov, ki nam bodo prišli prav na begu pred policijo. Grafična podoba mest bo fotorealistična in zatorej izjemna.
Fizični model te igre je verjetno tisto, česar se najbolj veselimo. Po vseh napovedih sodeč bo briljanten. Na voljo bo veliko število nelicenčnih avtov in motorjev, ki pa bodo detajlno podobni resničnim modelom različnih znamk. Vsak avto se bo peljal drugače, glede na to kako majhen/velik bo oz. koliko konjskih moči bo imel. Poznale se bodo vse malenkosti pri vožnji. Če bo avto peljal preko grbin, se bo iskrilo izpod karoserije ob dotiku s tlemi.