
Čas izida:
24. oktober 2003 |
Zvrst igre:
realnočasovna strategija |
Založnik:
Eidos Interactive
|
Razvijalec:
Pyro Studios
|
|
Pravijo, da po dežju posije sonce. V tem primeru sonce sije že ves čas, saj nam Eidos še ni postregel s slabim nadaljevanjem igre Commandos. Vedno znova nas ta igra navdušuje in preseneča, saj s svojimi inovativnimi dodatki venomer poskrbi, da se pot razvoja iger obrne za par stopinj. Srčno upamo, da nam tega veselja tokrat ne bodo pokvarili. Pravi ljubitelji te igre čakajo na nadaljevanje že od izida Commandos 2: Behind Enemy Lines, saj je evforija nepopisna. Le kako ne? Voditi svojo malo skupino specialcev v osrčje orlovega gnezda in se z uspešno taktiko izvleči iz težkih situacij - prečudovito.
Izkušeni igralci serije bodo opazili nekaj novosti v sami igralnosti, vendar vsekakor ne moremo napovedati drastičnih sprememb. Igra bo ostala standardna, vsaj kar se tiče realnočasovnih strategij in njihovega načina igranja. Tokrat so se bolj potrudili s samo zgodbo, ki bo nabita z akcijo. Celotno dogajanje bo postavljeno v 3 kampanje, in sicer Stalingrad, Srednja Evropa in Normandija. Se pravi, da nas čaka cel pohod po Evropi. Vsaka bo po svoje zanimiva, še posebej pa velja omeniti izkrcanje zaveznikov na obali Omaha (Normandija). Misije bodo tipa "zaseda" ali "napad" in se bodo ustavile pri številu 18. Na koncu vsake kampanje bo t.i. "stopnja šefa" (level boss), v kateri bo treba kaj velikega razstreliti, kakšnega pomembneža odstraniti ipd. Kampanje boste lahko igrali v poljubnem vrstnem redu, vendar boste vseeno čutili posledice iz prejšnje kampanje.
Razvijalci, Pyro Studios, želijo izdati čimbolj akcijsko obarvano igro. Tematika za take podvige popolnoma ustreza. Bombni napadi Nemcev bodo še najbolj opazna novost, ki bo skrbela, da vam nikdar ne bo dolgčas. V vsakem trenutku bo lahko nemški bombnik priletel na območje, kjer "delajo" vaši komandosi, in uničil del mape. Če vam je v tistem trenutku skrbno načrtovan plan šel po zlu, nič za to. To se bo dogajalo večkrat in na to nimate vpliva. Kot v resničnem svetu. Vendar je bojazen odveč, saj namen takega bombardiranja ne bo zdolgočasiti igro, temveč jo popestriti.
Igra bo prinesla velike tehnične izboljšave. Grafika bo v večini še vedno 2D, vendar bo polna detajlov, animacij in posebnih efektov. Ogromna zunanja okolja bodo prikazana 2D, medtem ko bodo notranji prostori 3D. Pogled bo vrtljiv za 360 stopinj. V notranjih prostorih bo včasih potrebno pogled približati, saj bodo podrobnosti resnično zelo pogoste. Razvijalci so se odrezali tudi pri vmesnih sekvencah oz. kratkih filmih, kjer vam bo dih jemala izredna grafika.
Zasledili bomo tudi večigralstvo, in sicer do 8 igralcev v posamezni mapi.