Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 20.APRIL 2024
/ NAPOVED /
Deus Ex 2: Invisible War

Štiri leta po izidu igre Deus Ex, ki je s svojo igralnostjo navdušila igralce po celem svetu, bomo dočakali njeno nadaljevanje. Napoved igre Deus Ex 2: Invisible War obeta veliko...
Datum objave:
3.oktober 2003

Avtor:
Mitja Oberč
Bookmark and Share .
>> Stran 1 od 2  


Čas izida:
5. marec 2004
Zvrst igre:
3D streljačina
Založnik:
Eidos Interactive
Razvijalec:
Ion Storm
Junija 2000 je med igralce prispela igra Deus Ex, ki je bila že na prvi pogled nekaj več kot le navadna prvoosebna streljačina. Dobra zgodba, igralnost in elementi igranja vlog so mnogim igralcem pričarali nenavadno doživetje, ki ga ne bodo zlahka pozabili. Sedaj, skoraj štiri leta po izidu te igre, pa se nam obeta njeno nadaljevanje, Deus Ex 2: Invisible War imenovano. Pa poglejmo, kaj vse bo tokrat nudilo zvestim igralcem.

Zgodba bo postavljena približno dvajset let po dogodkih iz predhodnika, ko svet komaj pričenja okrevati po katastrofalni svetovni depresiji, ki jo je povzročil razcvet tehnologije v navezi s skrivno zaroto, ki jo je spremljala prav tako skrivna vojna. Svetovni voditelji imajo v času dogajanja, ki je sredina 21. stoletja, precej preproste skrbi. To so hrana, voda, vzpostavitev civilnega redu in odprava posledic biološke in nano-tehnološke katastrofe. Te cilje si delijo številne verske in politične skupine, ki v njih vidijo priložnost ponovnega oblikovanja sveta po lastnih merilih. Prava poteza ob pravem času bi pomenila, da bi katerakoli od skupin lahko za desetletja in celo stoletja spremenila človeško družbo.

V ozadju teh velikih podvigov in ciljev se vzpenja igralec v vlogi Alexa D., enega izmed štirih nano-izboljšanih agentov, ki bo želel poiskati resnične identitete udeležencev boja za oblast; pri tem pa bo lahko izvedel še kaj več o lastnem izviru. Igranje po potekalo v prvi osebi, manjkalo pa ne bo akcije z elementi streljačin in igranja vlog. Igralec bo svoj lik lahko ustvaril v stilu RPG iger in ga skozi igro izoblikoval po želji, pri tem pa mu bodo pomagale nano-tehnološke izboljšave. Alex bo, tako kot J.C. Denton iz predhodnika, sčasoma z izboljšavami lahko videl skozi zidove, skakal več kot 15m v zrak, obnavljal kritične poškodbe na telesu, uporabljal napredna orožja in celo postal neviden za radar. Pogoste bodo situacije, v katerih po potrebno ukrepati brez smrtonosnih orožij - v takih primerih bo imela veliko vlogo tema, ki bo vplivala na zaznavanje sovražnikov. Po besedah razvijalcev bo igro moč končati brez da bi izstrelili en sam naboj ali ubili enega samega sovražnika!

Zgodba bo dinamična in nelinearna, igralec pa bo imel popolno svobodo pri izbiri svojih dejanj in bo dejansko lahko sam krojil zgodbo in svoj naslednji korak. V igri bo veliko nevtralnih in prijateljskih likov, s katerimi bo mogoče načeti dialoge, ki bodo vplivali na potek igranja in na zgodbo samo. Umetna inteligenca bo omogočala, da bodo ljudje in stvori sodelovali v boju proti igralcu, zato bo potrebno biti pripravljen na skrite zasede in razvito razmišljanje sovražnikov.




Naslednja stran >>>

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.