Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 19.APRIL 2024
/ NAPOVED /
Post Mortem

Stopite v triler, stopite v svet, v katerem ni nič več tako, kakor se na prvi pogled zdi. A preden se lotite pustolovske igre Post Mortem, si prej preberite našo napoved...
Datum objave:
16.marec 2003

Avtor:
Sašo Vozel
Bookmark and Share .
>> Stran 1 od 2  


Čas izida:
28. marec 2003
Zvrst igre:
pustolovščina
Založnik:
Microids
Razvijalec:
Microids
Če smo čisto iskreni, igre, ki ne zahtevajo stalne koncentracije igralca in ki ne poženejo adrenalina v kri, niso bile nikoli preveč uspešne. Vsi si želimo iger, ki nas zabavajo in nam skrajšajo kakšno dolgočasno urico. So pa tudi igre, ki znajo igralca še kako pritegniti k igranju, čeprav ni ravno adrenalinska bomba. Taka igra je oziroma bo vsekakor tudi pustolovščina Post Mortem.

Zgodba se bo odvijala v Parizu leta 1927. Upokojenega ameriškega zasebnega detektiva, MacPhersona, je najela skrivnostna gospodična, Sophia Blake, da bi ugotovila, kdo je umoril njeno sestro in sestrinega moža. Zakonca Whyt sta bila obglavljena. Ubita sta bila na skrivnosten in obreden način v prestižnem hotelu v Parizu. V tej bogati in napeti pustolovščini, bo MacPherson kmalu odkril svet, kjer se krvavi in mistični umori kar vrstijo. To bo njegov najtežji primer kdajkoli.

Tu nastopite pa vi, igralci. Od vas bo odvisno, kako bo raziskava potekala. Hodili boste od bara do bara, se pozanimali o umoru, zbirali podatke in dokaze, jih primerjali itd. Vendar takega sosledja ni za pričakovati. Nič ne bo tako, kot bo izgledalo. Zgodba se bo zapletala in prepletala kot v kakšnem trilerju, zato lahko rečemo, da ima igra scenarij pravega filma.

Skozi igro bomo spoznali preko 20 različnih ljudi, vsak s svojim značilnim karakterjem in posebnostmi. Vseskozi nas bo spremljala temačna in paranormalna atmosfera. Razvijalci si želijo, da bi igra prikazala resnično podobo Pariza v tem času, zato so reproducirali veliko bistrojev, hotelov, podzemnih železniških postaj, hiš in stanovanj po zgledu tistega časa. Celotna zgodba se bo dogajala ponoči.

Velika želja razvijalcev je tudi, da bi imeli igralci občutek, da oni spreminjajo in določajo potek dogodkov. Prav v ta namen je razvit sistem, s katerim izbiramo vprašanja, ki jih bomo postavljali. Vendar to še ni vse. Veliko bo odvisno od tega, kako boste vprašanje postavili oz. s kakšnim čustvenim prizvokom. Animirani liki in vmesne sekvence bodo le še pika na i. Igra bo zagotovo vse prej kot linearna.

Pri takšnih igrah se ne govori o večigralstvu, saj so narejene izrecno za enega igralca. Priporočene strojne zahteve so dokaj nizke, in sicer boste za poganjanje te igre potrebovali Pentium III / Athlon 500Mhz procesor, 128 Mb pomnilnika in 32 Mb 3D grafično kartico.

In zdaj še standardno vprašanje. Bo igra še en uspeh ali še en polom? Glede na to, da se v ZDA že lahko pohvalijo z izidom in da so igri pripisali kar dobre ocene, lahko zaključimo, da je igra že sedaj mali uspeh.




Naslednja stran >>>

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.