
Čas izida:
13. avgust 2004 |
Zvrst igre:
3D streljačina |
Založnik:
Activision
|
Razvijalec:
ID Software
|
|
Ko so na lanskoletnem E3 računalniškem sejmu nekateri strokovnjaki na področju računalniških iger prvič ugledali alpha različico igre DOOM III, so ostali brez besed. Pričakovanja so bila zelo velika, vendar lahko rečemo, da jih je igra izpolnila v celoti. Zavedati se moramo, da je igra še vedno globoko v razvoju in da že sedaj kandidira za najbolj izpopolnjeno PC igro vseh časov. Id Software se izredno trudi na vsaki potankosti. Na čelu razvijalcev je vsem znani John Carmack, ki bo Doom III zaznamoval z vsemi svojimi idejami.
Vsi izkušeni igralci iger ste imeli vsaj enkrat priložnost igrati klasiko, kot je Doom, prvi in drugi del. Obe nadaljevanji so zibelke prvoosebnega streljanja. Vendar to je že zgodovina in mislim, da ni nobenemu do igranja iger iz začetka prejšnjega desetletja. Zato pa prihaja tretji del, ki bo dodobra razburkal že tako nevihten trg računalniških iger. Že samo ime je recept za uspeh, kaj šele, da vam začnemo pisati o vseh novostih in izpopolnitvah, ki jih prinaša.
Zvok bo fenomenalen. S pomočjo prostorskega zvoka bo v vaši mali sobi kaj hitro začutiti temačno vzdušje. Glavni cilj igre je ustvariti vzdušje, v katerem bo slehernega igralca neizmerno strah. Boste porekli, da vas igra ne more prestrašiti. Počakajte, da preigrate celotno igro, saj bodo vsi efekti realistični, grafika odlična, polno malih pasti v slogu preživelih grozljivk, stalna napetost in neponovljiva igralnost. Obljubljajo, da boste čez celotno igro sedeli na robu svojega stola.
Sama zgodba bo zelo dobra, vendar primerljiva z vsem že videnim, saj se na tem področju da najmanj narediti. Postavljeni bomo v leto 2145 v vlogo vojaka mega-podjetja Union Aerospace, ki je koloniziralo Mars. Mars je odlično mesto za skrite raziskave in kot ponavadi se tudi tokrat nekaj zalomi. V hudi nesreči s strupenimi plini preživi le naš junak, vsi ostali pa se spremenijo v zombije. Iz laboratorijev pobegnejo pošasti, ki jih je ustvaril človek. Naš junak nima druge izbere, kot da se zoperstavi vsem pastem, ki jih skriva zakleti kompleks.
Seveda bo nekaj elementov, ki bodo novi, vendar to predvsem na podlagi izredne tehnologije, ki jo igra premore. Grafika je tisti del tehnologije, ki si zasluži največ pozornosti. O njej se tudi največ govori. In kaj je tako zanimivega? Pojavljajo se različna ugibanja o tem, kakšno grafično kartico bomo potrebovali za poganjanje take igre, ki bo prikazala res vse česar še nismo videli: od skoraj popolnih človeških modelov do nepredstavljivega igralnega okolja.