Kombinacija za hitrost je naprej-naprej-naprej-naprej, ostale pa ugotovite sami.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Kot dobre lastnosti igri bi na prvo mesto postavil prečudovita in zanimiva okolja, v katerih se boji odvijajo. Pohvaliti gre tudi uravnovešenost orožij, saj so po moči in glede na to, kako pogosto jih lahko uporabljate, uporabljena ravno prav. Če se igre slučajno naveličate, je pa tu dodan še urejevalnik, v katerem lahko delate lastne mape in omogoča precej umetniške svobode. Umetna inteligenca je zelo napredna, kar se vidi pri članih ekipe in posebno pri Bombing Run, kjer soborec točno ve, kdaj bi bilo dobro žogo podati vam. Slabo pa je dejstvo, da enoigralski način ni več to, kar je bil v predhodniku in bo marsikoga razočaral s svojo dokajšnjo preprostostjo. Igralnost se glede na predhodnika tudi ni drastično spremenila (če ne štejemo grafične podobe, o kateri bom še pisal).
 Klikni na sliko za večjo različico |
Večigralski način bo za marsikoga največji užitek v celi igri. Vse skupaj ponuja 37 map v različnih načinih igranja in 48 na videz različnih likov, igranje pa poteka hitro in tekoče, brez zatikanj zaradi slabe kode. Grb, ki ste si ga izbrali na začetku, se prikazuje na zastavah pri vaši bazi. To je pa tudi vse. Nobene podpore lestvicam in klanom, statistika iz predhodnika je zaenkrat še v povojih. Pravzaprav je večigralski način kar razočaranje, saj se ne posveča resnim igralcem, ki bi želeli tekmovati na lestvicah in organiziranih spopadih. Skratka razočaranje glede na predhodnika, v katerem je več ljudi igralo večigralski način, kot enoigralski.
 Klikni na sliko za večjo različico |
Grafika je naravnost čudovita in Unreal Tournament 2003 zlahka uvrsti v tisto skupino iger, katere izgledajo lepše v teku kot na slikah. Okolja so oblikovana prečudovito, efekti orožij prav tako, strojna zahtevnost pa je v mejah normale in ne tako zelo zahtevna, glede na to, kaj vse ponuja na grafičnih karticah srednjega razreda. Uporaba zvočnih efektov je ustrezna, zvok je čist in ušesu prijeten, z izjemo nadležnih komentarjev v CTF, DD in BR načinih. Te načine raje igrajte sami, saj boste ljudi v okolici spravili ob živce, če bodo morali poslušati ponavljajoče komentarje. Najmanj, kar potrebujete za igranje UT2003 je PIII600 ali enako hiter procesor, 128 Mb Rama, grafična kartica s 16mb spomina, 2,5 GB prostora na disku in Direct X 8.1. Če pa hočete igrati na višjih resolucijah, so procesor z nad 1Ghz, kak GeForce 4 in 256mb rama prav recept.
Hja, kaj povedati za konec? Unreal Tournament 2003 bo s svojo izredno lepo grafiko in igralnostjo v hitrem tempu zadovoljil vse ljubitelje arenskih streljačin.